|
|||
|
|||
5 juni meeting bij de Mac Donalds Doetinchem
hallo dan, mede vw fanaten!!
Aangezien het weer wat warmer gaat worden,en dus ook wat aangenamer word om buiten te vertoeven,lijkt het ons (VW Fanatics) leuk om weer wat avonden bij elkaar te komen bij de Mac Donalds in doetinchem. Nu hebben we een datum geprikt, zodat iedereen ruim van te voren weet wanneer het is, en of hij/zij zin heeft om te komen. vorig jaar hebben we dit ook een paar keer gedaan, en het bleek dat het best gezellig kan worden.Aangezien er in het oosten weinig meetings zijn, is dit een ideale uitkomst voor de vw freaks uit deze regio,maar ook voor mensen, die van verder weg komen,en niks te doen hebben! gewoon lekker bij elkaar staan,elkaar vw's bewonderen en lekker gezellig ouwehoeren over vw's en andere dingen. let op: dit is een spontane meeting, en niet wat georganiseerds met stands enzo.iedereen is vrij om te komen.hoe meer mensen, hoe gezelliger het word! er is parkeerplek genoeg! Plaats : Mac Donalds Doetinchem Wanneer : 5 Juni Tijd : Vanaf 20:00 t/m ???? (Open Einde) Routebeschrijving: Vanuit A18 richting Arnhem, Dan de A12 op Doetinchem aanhouden, Dan afslag Doetinchem Oost Direkt na de afslag, stoplicht recht oversteken Het Mac Donalds terrein op (ook zal ik foto's gaan nemen, en die zullen online komen te staan!) (waarschijnlijk op www.vwfanatics.nl , of hier op het forum! ) Komen dus!!! |
|
||||
|
||||
ik ben er ook bij!
|
||||
|
||||
klinkt goei
|
||||
|
||||
Nog meer geintereseerden?
|
|||
|
|||
Quote:
heej die serge...kom jij ook langs dan? ik heb al vernomen dat je veel verstand hebt van vw motors..misschien kan ik je dan ook het een en ander vragen?? :p |
|
||||
|
||||
als je een blauwe polo ziet ben ik aan wezig(D)
|
||||
|
||||
Dat zou leuk zijn!
|
|||
|
|||
ik vind dat er wel wat meer mogen reageren ulli...het moet gezellig worden
de mac heeft al extra burgers ingelsagen hehehe...wie moet dat allemaal opmaken!?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind dat ze dat zelf moeten weten Maarja met meer mensen kan het wel interesanter worden als je dat bedoelt. We zien wel wat er komt