#1
|
|||
|
|||
Originele Golf II GTI met 58.002km
VW GOLF II GTI
Bouwjaar 04/1986 58.002km 1800cc 8v Vrij uniek dankzij de KMstand en de staat van de wagen... Gekeurd voor verkoop met roze formulier Geschiedenis: Op 04/2006 gekocht van eerste eigenaar. Toen heeft een vriend hem ingeschreven als voorlopige wagen tot hij zijn "nieuwe" had. Kenmerken: * Originele GTI, nooit iets aan veranderd!!! (Eigenaar was 50j) * Proper onderhouden, nooit zot mee gereden. * Steeds in garage gestaan * Originele KM-stand * Origineel Recaro interieur * Werkende MFA * Verbruikmeter in instrumentenbord * Zwarte dakhemel met open dak * Lichtmetalen velgen (origineel) Minpunten: (is tenslotte een wagen van 20j oud) * Wang bestuurderstoel heeft lichte instapschade * Dakhemel komt klein beetje los * Zeer lichte steenslag vooraan * Oppervlakkig roestplekje aan deurdrempel kant passagier Richtprijs €3500,00 Enkele foto's: (hoge res. pics verkrijgbaar via mail) |
#2
|
|||
|
|||
Even omhoog zetten
|
#3
|
|||
|
|||
Prijsdaling naar 2750 euro, inclusief keuring met carpass en 2de handsrapport
|
#4
|
||||
|
||||
58.000 / 21 = 2760km per jaar...
tja, zou opzich wel kunnen, als hij alleen binnen-dorps werd gebruikt door oude mensen maar zoveel instapschade is opzich wel vreemd dan.
__________________
Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
Alles kan toch? Mijn pa rijdt Audi en heeft een S-line met de half-lederen bekleding. Hij heeft bij 31000 als instapschade terwijl hij er echt super super zuinig op is:S.
Dus alles kan. |
#6
|
|||
|
|||
ook een foto van de motor en komt die dan ook op nederlands kenteken te staan voor dat geld.
__________________
|
#7
|
|||
|
|||
Even ter verduidelijking. Wagen was van een alleenstaande vrouw van rond de 50, en werd elke dag gebruikt voor van huis tot aan het station te rijden, en soms wat boodschappen te doen enz. Dwz elke dag +/- 10km, maar wel 2 keer in, en uitstappen, en dit 20 jaar lang. Je kan aan de staat van de andere stoel zien dat er zelden iemand ingezeten heeft, achterbank is vermoedelijk nog nooit gebruikt.
Er wordt een carpass bij de wagen gegeven, dus je hebt zekerheid ivm de kilometerstand. Foto van motor heb ik niet meteen staan, zal morgen eens even eentje schieten. Welke kosten komen er nog bij mss voor op nederlands kenteken te zetten, ben hiervan niet op de hoogte. Indien verdere vragen mag je ze gerust stellen in deze topic of via PM Grts |
#8
|
|||
|
|||
Even omhoog
|
#9
|
||||
|
||||
keuringskosten en de bpm: http://www.autobelastingen.nl/berekenbpm.php
Als je de originele Nederlandse consumentenprijs weet kan je die daar invoeren met de datum eerste ingebruiksname en dan wordt er berekend hoeveel bpm er nog moet worden afgedragen. |
#10
|
|||
|
|||
En hier de gevraagde motor-pics... Misschien is er iemand iets mee!
|
#11
|
|||
|
|||
verkocht, slotje aub!
|