#61
|
||||
|
||||
hoe werkt het met de vacuum? voor de keihin's heb je geen vacuum nodig, pak je dan de vacuum voor de rembekrachtiger van het inlaatspuitstuk? of kun je bijvoorbeeld ook een vacuumpomp van een diesel gebruiken?
Last edited by bobby-digital : 22-01-2007 at 13:19. |
#62
|
|||
|
|||
je hebt geen vacum nodig regelen zelf op een van in inlaaten een pijpje voor je rembekrachtiger en gaan !!
|
#63
|
||||
|
||||
idd ,denk simpel
__________________
kopbewerking ,pm |
#64
|
||||
|
||||
kan ik trouwens m'n 'weber' brandstofpomp gebruiken? of moet er een van kawa op?
alvast bedankt |
#65
|
|||
|
|||
als je op motorfiets carbs gaat rijden heb je dan ook een ontsteking met vacuum vervroeger nodig of welke moet je anders nemen? grtz
|
#66
|
||||
|
||||
ligt eraan welk blok, als je een small block hebt is het makkelijkst een MH ontsteking
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#67
|
|||
|
|||
een 16v kr blok grtz
|
#68
|
||||
|
||||
saab900 8v ontsteking
__________________
kopbewerking ,pm |
#69
|
|||
|
|||
en als je dan een gewoon gti blok neemt moet je dan ook een saab ontsteking nemen? en hoe zit het dan met die kabelboom??
@ serge heb je een pm gestuurd groetjes |