|
|||
|
|||
Golf 2 Edition one GTI 1.8 8V 1989
Daar we een golf 4 hebben gekocht en ik weinig tijd heb om deze golf weer in goede staat te brengen, bied ik aan:
Golf 2 uit 1989 Edition one GOLF GTI 79KW K6 8v KM: 204k APK tot eind oktober (kwam er vorige keer in 1x door) Specs: * Leuke 16" velgen * Chip-tuned * K&N openlucht filter * Recaro interieur (goede staat) * origineel open dak (lekt niet) * jetta front (origineel aanwezig) * Remus uitlaat (origineel aanwezig) * 40cm verlaagd * G60 lijsten (compleet) * stuurbekrachtiging * Votex console (origineel aanwezig) * leuke achterlichten (origineel aanwezig) * distributieriem onlangs vervangen * zit een nieuwe kachelradiateur in (bekend probleem) Wat moet er aan gebeuren: * schade aan bestuurderskant (alleen de deur!) * vervangen koppelingskabel (nieuwe reeds aanwezig) * vervangen stuurbekrachtigingsriem (piept) * raam en slot bijrijderskant maken Ik heb deze auto een aantal jaar in bezit gehad en heeft me nooit in de steek gelaten en heb er heel veel plezier van gehad Prijs 1000 euro Fotos |
|
||||
|
||||
Waar staat de auto....................? Ook wel makkelijk om erbij te vermelden.
|
|
||||
|
||||
als ik me goed herinner Arnhem, als dit dezelfde Amien is waar ik een keer naar een grijze gti ben wezen kijken..
btw, close-up van de schade? linker voorscherm lijkt er ook aan of zie ik dat verkeerd?
|
|||
|
|||
Den Haag
Linker voorscherm is er niet aan. Alleen de G60 boog moet erop gezet worden (is aanwezig) |
|
|||
|
|||
Up .. bieden mag ook
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog te koop? Zo ja, kun je mij eens wat foto's sturen? ( christiaan@volksforum.com)
|
|||
|
|||
is volgens mij al verkocht
|