|
||||
|
||||
Kleine update ! Nu met nieuwe grile !
Er zitten nu ook witte knippers in de schermen ,verdere foto's volgen nog!
|
||||
|
||||
Nette mk3, zou er niet teveel meer aan veranderen.
|
|
|||
|
|||
hele verbetering
succes verder |
|
||||
|
||||
setje luxe kentekenplaten zouden denk ik ook wel goed doen voor de looks
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook nog je bumpers spuiten. Dat heb ik ook gedaan, heel makkelijk zelf te doen...
Ik had eerder ook een paarse mk3, baal nog steeds dat ik hem weg moest doen... Nu heb ik een blauwe, das toch minder. |
|
|||
|
|||
Quote:
inderdaad. Maakt het net even wat netter. |
|
||||
|
||||
mooi!
...i.d.d., met relatief weinig verbouwen een hele strakke bak, tot nu toe!
Ga zo door! Grteez Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Ja daar zijn we weer !
Lang geleden tot de laatste update ,maar er zijn weer een aantal vorderingen ! Gisteravond brak ,tot grote spijt ,de uitlaatdemper af ,en het bleek dat deze toch wel erg rot bleek te zijn ! Dus is er vandaag een nieuwe demper gehaald ,maar die kon natuurlijk niet origineel zijn ! Sietse heeft gekozen voor de ´dtm´look demper ,compleet van rvs ! We vonden dit mooi bij de stijl van de auto passen ,en hebben deze er vanavond onder gemonteerd . Ook is er intussen een vr6 spoiler gemonteerd ,en witte knippers in de schermen Maar genoeg verhaal ,hier de foto´s en natuurlijk de nieuwe demper Glimmmmmmmmm! Vind het er weer netjes bij passen ,en heeft een erg mooi zwaar geluid ! even een laatste van de serie ,mooi plaatje zo op de zomeravond.... Tot de volgende update vanuit driesum!
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit, mooie golf 3 !!
|
||||
|
||||
wat een mooie onderlip en achterlichten hahahaha
|
|
||||
|
||||
dat ziet er weer goed uit
ik wil straks mischien een mat bruine golf 3 maar waar hebben jullie die rvs demper weg als ik vragen mag, ik zoek nog 1 voor de caddy (dan flex ik die pijpen er wel af hoor en komen er 2 bochten aan) |
|
||||
|
||||
strakke golf geworden....achterlichten en onderlip staan hem goed!
alleen vind ik zelf de achterdemper er niet mooi onder staan...maar da`s smaak
|
||||
|
||||
Quote:
Komt bij PD dokkum weg ,maar kun je ook bestellen bij www.streetperformance.nl Kost 149 euro ,en 15 extra voor de rembourskosten Ik heb ook net een rvs demper besteld voor de witte jetta........ Snelle levering en goede kwaliteit dempers trouwens !
|
||||
|
||||
Mooi zo man propere Golf !
|
||||
|
||||
Golf is idd erg leuk geworden...vind alleen die einddemper jammer, maargoed dat is ieder zijn ding !
Verder erg netjes..!! |
|
||||
|
||||
Netjes!
Gewoon mooi en netjes afgewerkt! Goed zo!
(...en ja, een DTM-pijp hoort meer bij een Opel Callibra, maar ook niet iedereen vindt mijn pijp mooi, haha! ) Greetz Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Golfje ziet er strak uit....
Vind de einddemper iets minder, maar goed ieder zijn eigen style/smaak ________________ Golf 3 VW Haaksbergen |
|
|||
|
|||
Very nice! Zeker da interieur van nen Gt :p