|
||||
|
||||
G60 Bumpers / golf 1.6
Passen de G60 bumpers ook op een gewone golf 1.6 cl??
|
|
|||
|
|||
Als het goed is wel !!
|
||||
|
||||
dat is mooi. De G60 bumpers zijn toch dikke bumpers?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Idd dat zijn dikke bumpers. Deze dus.
|
|||
|
|||
Moet je wel een gat in het spadbord boren
Of een vinden van een model fabriekaf met dikkebumpers |
|
||||
|
||||
Quote:
Moeten bij ombouw van brede naar smalle bumpers de voorschermen ook aangepast worden of is het gaten boren dan niet aan de orde? Vroeg ik me nl. even af |
|
||||
|
||||
van mij pasten de g60 bumpers onmiddelijk. Maar ik heb wel een verloopstukje moeten halen voor de zijkant bevestigingen.
|
||||
|
||||
Ik heb het trouwens nooit nagekeken, maar heeft een Golf / Jetta 2 met dikke bumpers eigenlijk ook een keienvanger plaat?
Enige verschil dat ik zo weet zijn inderdaad de bevestigingen voor de steuntjes aan de zijkant. Vaak zie je de bumpers naar achteren toe wat aflopen, of scheefhangen. Dit komt dan door de verkeerde, afgebroken, of geen steuntjes in de schermen. De knipperlichten zijn trouwens ook anders, dus zorg ervoor dat je die er bij hebt. Verder is het zo om te zetten. Haal de vier GROTE bouten uit het subframe, en laat de KLEINE middelste bouten links en rechts zitten. Misschien kun je even een garage krik onder de motor zetten. Soms zijn de bevestigingen van die twee kleine boutjes in de balken zo verrot dat het subframe met motor en al naar beneden komt als je de bumper los haalt.
|
||||
|
||||
thanks allemaal handige dingen om op te letten. De kniiperlichten zitten er als het goed is bij. Ik koop ze via ebay en als ik ze thuis heb ga ik ze eerst helemaal strak maken met plamuur om de rand aan de zijkant weg te krijgen zodat een strak geheel wordt.nu moet ik alleen nog mooie sideskirts vinden die daar mooi bij passen bij die bumpers.... (Dus als iemand iets weet????)
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat hoeft dan niet Bij smalle bumpers zit 1 ronde bevesteging [op de hoek en bij dikke is dat een rechthoek met 2 bevestegings punten |
|
|||
|
|||
Quote:
Had je netzogoed immitatie kunnen nemen Wat er mooi bij past is de orginele dunnelijsten en onderdorpel |
|
||||
|
||||
Quote:
Originele dikke mk2 skirts. Zijn als het goed is nog wel nieuw bij de dealer te krijgen, en anders even hier en op MP kijken.
|
||||
|
||||
Quote:
Past alleen nooit van z'n leven. Rommel.