|
|||
|
|||
Wat een geile Transporter zeg!!!!
Heb em al een paar keer zien rijden op het marineterrein, super ding man! Trouwens die pick up uitvoering van de Sergeant (sorry ben ff z´n naam kwijt). Wat is dat ook een geile bak zeg!!! Heb em vandaag bij de Evertsen goed van dichtbij bewonderd!!! Paar foto´s gemaakt, en hij maar druk oefenen haha! Nogmaals, 2 super wagens!!! |
|
||||
|
||||
he hallo chk deze link ff daar staan ze, hij was afgelopen vrijdag helemaal hepiedepeie toen we zijn spullen gingen halen.
http://www.vct2.nl/vct2forum/viewto...er=asc&start=30 jij heb trouwens ook een goeie bus, Noordholland moet zijn eigen busclub maar eens oprichten.... |
|
||||
|
||||
Thanks Westy1969!!
IK kom al een aardig tijdje op het VCT2-forum hoor! Toch bedankt voor de tip. Ik ken Surfpanel natuurlijk wel, kan niet missen in het helderse dorp. Nog een busclub erbij... pffff, wordt dan wel erg druk!!
|
|||
|
|||
Update.
De dropped spindels met Load adjusters.
|
|||
|
|||
Nu alles binnen was konden we eindelijk de surfpanel dichterbij het asfalt zetten.
Zonder de hulp van Alain,Kees,Wolf,Wouter,Marscki was dit nooit gelukt. Mannen bedankt.
|
|||
|
|||
Nu even wat sfeer foto's van het resultaat.
|
|||
|
|||
Voor mijn werk een tijdje in Engeland gezeten.
Daar het volgende op de kop weten te tikken. Spagetti uitlaat rvs met demper. Voor de achterklep een popout. Het raam. Raam dicht. Raam open. Omdat het stuur gedrag van de panel toch wat tegen viel ,heb ik de stabilistatie stang voor weer terug geplaatst. Moet zeggen dat scheelt een berg. Panel stuurt weer super.
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit !!!
Mooie bus.
|
||||
|
||||
super bus man
|
||||
|
||||
Erg stoere bus geworden! Niks meer aan doen
|
||||
|
||||
Quote:
zijn dit standaard kogels of is het iets speciaals?, ik heb nl. ook gedacht aan het omdraaien van de armen, goedkope verlaging , maar ik was bang dat de kogels uit elkaar zouden springen. (het gewicht van de bus wil de kogel nu uit elkaar trekken en origineel duwt het gewicht de kogel juist in elkaar) Ziet er verder top uit. Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee het zijn zeer zeker niet de standaard kogels. Deze kunnen de kracht die vrij komt niet aan.
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht ik al. heb je mss een onderdeelnummer en leverancier? ik zou je zeer dankbaar zijn. Gr, Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
Wow supervette updates zeg!!!
Ik heb ook ff een t2 gehad, en wilde toen voor en achter ook load adjusters gaan gebruiken!! Heb jij ze nieuwe besteld? Zoja, heb je wat meer info voor me? ik ben er toen ook naar op zoek geweest namelijk! |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze kogels horen bij een complete set van SlammedPanel vandaan, omdat ze ook de spindels verboren naar deze fuseekogels |
|
||||
|
||||
Heel vette T2
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, ik zal daar eens informeren.
|
||||
|
||||
Quote:
Hier staat wellicht ook nog nuttige info over de kogels!