|
|||
|
|||
Quote:
ja foto,s staan er nog steeds btw |
|
|||
|
|||
zo vandaag even een beurt gegeven.
luchtfilter benzine filter bougies rotor verdeler bougikabels dat was allemaal een beetje verkoolt etc meten carbereteur reiniger er in gemikt zaterdag nieuwe oliepijlstok er in ook die is kapot en thermostaat vervangen en striping er af. dan is het wachten op het schroefset adapters en de velgen |
|
||||
|
||||
Mooi zo ben eens benieuwd naar de nieuwe look
Ah ja! Wat voor velgen gaan het worden??
|
|||
|
|||
zie pagina 1 ......
|
|
||||
|
||||
je wil steeds lager rijden met grotere velgen
respect !! Mooie wagen(s), en het is zo simpel he ! een fatsoenlijke verlaging eronder en een stel mooie velgjes en je hebt al een dikke wagen .......
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
altijd weer leuk een vers project
ja die ouwe zijn zijn ook vet laag zou hier echt een probleem geven of je moet alleen voor en achteruit in de straat willen ja ben benieuwd naar het resultaat
|
||||
|
||||
Is er al wat bekend over de Jetta, ben wel benieuwd!
|
|
|||
|
|||
ja hele week voor werk gebruikt loopt 1 op 14
ja kleine onderhoud gedaan van de week. morgen even stickers etc er af halen. en ff schoonmaken schroefset is binnen. dus zal er volgende week zaterdag ondergaan is de bedoeling. adapters voor de velgen duren zo,n 2 weken nog en de velgen ook . met updates naturlijk foto,s @ erik laag gaan op 15 inch is niet zo moeilijk zet eens een 175 50 13 naast een 165 50 15 . zit mss een cm tussen. maar de velgen worden goed getrokken dus ze zijn bijna even hoog. en er gaan wat veerstops tussen de veren verdwijnen dan kan ie wat lager |
|
||||
|
||||
Ben heel erg benieuwd naar het resultaat. Ik hoop deze auto wél eens een keer uitgebreid te kunnen zien/fotograferen. Dan kan ik zien of je Jetta op Powertechs nog is te overtreffen qua looks. Die vond ik wel zó dik
Je laatste Polo heb ik alleen maar een keer in Barneveld zien rijden. |
|
|||
|
|||
denk dat ie kwa looks aardig overeen gaat komen.
en de polo is er ook nog steeds die heeft mijn broertje. en een maat van me belde net heeft een 91 jetta coupe gekocht. gaan we volgende week ook mee starten. tegelijkertijd met mijne |
|
|||
|
|||
zo vandaag ff thermostaat vervangen en de striping er af gehaald.
morgen gaat ie omlaag. dan is het wachten op de velgen en adapters |
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat dat mooi staan met die benz velgen.
Veel succes morgen, met het verlagen van je auto.
|
|||
|
|||
als alles een beetje gangbaar is . is dat ook binnen 2 uur gedaan
|
|
||||
|
||||
ga je ook nog wat met de trekhaak doen ? of laat je die zitten ?
|
|||
|
|||
nog geen idee .
heb hem al wel een paar keer gebruikt. en of ie deze kleur blijft ben ik ook nog niet uit |
|
||||
|
||||
Je hebt toch 7J Benz velgen? Met 165-50-15 ofzo?
Ik ben van plan om dat om mijn 7J Rsen te doen dus ben wel benieuwd hoe erg ze getrokken staan. |
|
|||
|
|||
ja klopt. . hoop ze snel te hebben. zal wel goedkomen. ze staan normaal op 6j al getrokken
|
|
||||
|
||||
Oh ok, zal dit zeker in de gaten houden.
|
|
|||
|
|||
zo en liggen baby
|