![]() |
|
||||
|
||||
![]() Supermeeting!!!
Ontzettend goed georganiseerd, toffe sfeer! Echt geweldig! Het weer viel gelukkig mee, we hebben het zo goed als droog gehouden. Titi (en de rest van de organisatie), ontzettend bedankt voor de gastvrijheid!
Cabby Last edited by Christiaan : 28-05-2007 at 20:14. |
|
|||
|
|||
![]() wij zijn net terug uit belgie !!
op de heenweg ff gestopt en wat ty-rips uitgedeeld ![]() toen we weer weg wilde rijden starte de golf niet ? startkabels er op (vag-a-holic's bedankt !!) en draaien ?? maar verder echt een TOP meeting !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook terug, veel forum lui gesproken wat klein spul gekocht, kom terug bij de auto lekke band, bij tankstation geen kompressor dus thuiskomer erop, bij ander tankstation band opgepompt en weer terugverwisseld...
Whoei...
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Überwagen dit
![]() ![]() En die auto met dubbele spoorverbreders ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wij zijn ook weer terug . was een zeer geslaagde meeting , strakke organisatie en heel veel mooie vw's .
foto's komen eraan .
|
||||
|
||||
![]() Ook wij zijn terug thuis.
Rond half 10 met 5 wagens richting Zemst gereden. Toffe meeting! Hoop nieuwe mensen gezien/gesproken. foto's zijn onderweg |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee dat zijn 2 adapters ![]() anders kwam die niet aan de juiste steek ![]()
|
||||
|
||||
![]() zal straks mijn foto's uploaden en in de galley zetten.
194, valt nog goed mee e ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat bedoel ik ook ![]() Toch is het niet echt lekker vind ik..................kheb er altijd een beetje raar idee van dat je in zo'n auto lekker aan het raggen bent en dan knak.........weg wiel................maar zal ook wel een poser zijn.......... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm.....weer een geslaagde meeting gemist zo te zien....Gaat toch erg kriebelen allemaal als ik het zo zie...een Golf 1....Spijlbus....(jajaja..had ze niet moeten verkopen...)
Misschien toch maar weer een 'projectje' zoeken.... ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
veilig kan dat niet zijn ![]() auto op de foto is wel niet de auto van de dubbele spoorverbreder
|
||||
|
||||
![]() Ben ook weer terug. Alles goed gegaan en het was erg tof met z'n vieren rijden
![]() ![]() Met veel mensen kennis gemaakt en de sfeer was super ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha Ja bedankt! Uitlaatje onderweg verloren en ty-wrap-tuning hoort er soms bij ![]() Kabeltjes graag gedaan.. dienst en wederdienst :lol:
|
||||
|
||||
![]() ik heb ff 4 filmpjes op internet gezet van de heen en terug weg. Verwacht niets bijzonders
![]() Retro heen 1 Retro heen 2 Retro terug 1 Retro terug 2 op de telefoon zien ze er beter uit ![]() De foto's met me telefoon gemaakt zijn beetje bagger. Maar ik heb met Melly's camera onderweg en op Mania ook nog een paar foto's gemaakt. Dus hij zal ze straks of morgen nog wel een keer erop zetten. Ben zelf ook benieuwd ![]()
Foto's van - 1ste Volksforum.com Meeting Last edited by Mr.Markos : 28-05-2007 at 18:36. |
|
||||
|
||||
![]() Stond een hoop mooi spul als ik dat zo bekijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke filmpjes Mark
![]() ![]() ![]() Kleine sneak; ![]() Broertje #1; ![]() (Knap) Broertje #2; ![]() ![]() Type3's; ![]() Type1's; ![]() NSU's; ![]() De muscle car van het event ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Terugweg na het tanken; ![]() Meer foto's; www.sjig.nl
|
|||
|
|||
![]() Hier staan de foto's die ik gemaakt heb.
Mijn Foto's |