|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit Jeroen.
De foto is te bekijken door op "verboden te linken" met je rechtermuisknop te klikken, dan eigenschappen. De url even kopiëren en dan te plakken in een nieuwe adresbalk. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor!
|
|
|||
|
|||
De Golf is inmiddels weer helemaal opgebouwd. Is erg netjes geworden al zeg ik het zelf. Maak binnenkort wel eens foto's
|
|
||||
|
||||
Dat zeg je al een paar dagen we willen FOTO'S zien, maar je bumper ziet er al veelbelovend uit!!
|
|||
|
|||
Ik heb helaas nog geen digi camera en aangezien de Golf nog even in de schuur blijft staan duurt het nog ff met de foto's
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Golf eindelijk weer klaar en heb dr ook al een paar foto's van gemaakt. Moet ze nog ergens hosten en dan zal ik ze hier plaatsen
|
|
|||
|
|||
Ik heb de foto's gehost en zal ze proberen hier te plaatsen
|
|
||||
|
||||
Super!! en je motorkap verlengen is nu net ff ietsje mooier en de bumper is ook onwijs mooi!!
|
||||
|
||||
Zeer bruut!! Als ik er nog iets aan mocht veranderen zou ik er rally lichten in doen staat denk ff iets mooier als de jetta lichten.
|
|
|||
|
|||
erug stoer geworden jeroen, toppie!!!
hebbie nou ook een andere pijp of zie ik da verkeerd?? grtzz daniel |
|
|||
|
|||
nice car man i loce vw en your car :shock: :shock:
|
|
|||
|
|||
denk dat je het verkeerd ziet Daniel. Maar ik vind em ook wel weer geslaagd. het parelmoer effect zie je nu nog niet zo, omdat de zon dr niet op schijnt, maar als die dr op schijnt is ie mooi paars
|
|
||||
|
||||
Zeer fraai, Jeroen! En nog bedankt voor de koffie hè
|
||||
|
||||
Ziet er top uit jeroen. Mooi hoor!!!
|
|
|||
|
|||
Schitterend, jammer dat de lak niet helemaal uit de verf komt (mooie uitspraak he?) op de foto's.
|
|||
|
|||
je komt nog maar weer een keer een bakkie halen pieter
Maar je ziet het idd zo niet echt goed, maar als ie in de zon staat zie je het parelmoer wel goed |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Ziet er idd erg netjes uit, niet helemaal mijn smaak, maar dat doet er nie toe
|
||||
|
||||
Als ik in de buurt ben kom ik ook ff bakkie doen en kijken.... Senseo toevallig ? :stampen:
|
|||
|
|||
Op het werk gewoon een cafebar automaat en thuis is er de koffiezetapparaat. maar goed kom maar een keertje langs met VW-Speed. Ruimte zat hier
|