|
||||
|
||||
Quote:
dat hoef je toch ook niet te snappen en nee ik kan niet surfen
|
||||
|
||||
Leg het uit
|
|
||||
|
||||
sow, bij de apk kwam ik erachter dat ik een zgn 1tje op m'n nummerplaat behoor te hebben, voor de apk hoeft hij er niet op te zitten maar onze blauwe vrienden(nee niet de smurfen) willen graag dat 1tje je zien. dus helaas sinds vandaag nieuwe plaaten erop gezet
en, ik heb weer een andere set velgen gekocht specs: 15 inch en 2x 8j en 2x 8,5j breed
|
||||
|
||||
Hmm..beetje jammer van die platen
Wielen zijn btw wel erg lekker...het zoveelste setje volgens mij Komen deze er wel onder?? |
|
||||
|
||||
ja dat is egt jammer ja... ik heb op de vento ook kenteken platen zitten met een 1tje erop.... maarjah, ik zie hem maar als daily.....
|
|
||||
|
||||
Zijn dit de oude velgen van de Godfather??
|
|
||||
|
||||
Quote:
wordt idd de derde set velgen die ik voor deze auto heb aangeschaft maar ik denk dat dit wel een blijvertje is
|
||||
|
||||
Quote:
jeps
|
||||
|
||||
horror voor de puristen:)
ik heb een autobra over laten komen uit duitsland, het is een veel betere kwaliteit en pasvorm dan wat ik op de golf had zitten.
|
||||
|
||||
Das ook toevallig, ben er net langs gereden en zag er goed uit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
dank je, volgende keer eff toeteren he!!
|
||||
|
||||
Quote:
nee nee sjef, wij hebben hier 1 smaak: en das geen japanse uitlaten show. Kom, vervangen dat ding |
|
||||
|
||||
Quote:
jaajajaa, als ik jouw geld had heb geduld
|
||||
|
||||
Op de heenreis naar Velden toe kwam ik een leuke fotostek tegen, dus heb ik hier geprobeerd wat foto's te schieten.
ik vind ze wel aardig gelukt.
|
||||
|
||||
Idd leuke foto stek
Waar is dat als ik vragen mag? Mooie Corrado Ziet er netjes uit |
|
||||
|
||||
Quote:
dank je, foto's zijn genomen op de katzberg op de taurnpass
|
|||
|
|||
Zijn jullie niet over de snelweg door Oostenrijk gereden of hebben jullie een dagtripje gemaakt? Op de heenweg moesten wij ook een stukje omrijden over een B-weg het is leuk rijden maar kost je wel veel tijd. Mooie fotos verder!
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben thv radstadtt de snelweg afgegaan en over de taurnpass gereden, kost iets meer tijd maar wel mooie uitzichten en op en afdalingen van 10%. en het scheelde 9,50 euro, terug weg ben ik gewoon over de snelweg gegaan.
|
|||
|
|||
kheb je daar volgens mij nog gezien in velden bij de shell kan dat kloppen wij waren met een paar gasten van lowdubs gegaan
|
||||
|
||||
Quote:
dat zal dan op een woensdag zijn geweest toen ben ik daar eff geweest.