|
||||
|
||||
Vagstylez, Belgie, 20 mei
Iemand nog geweest?
Hier mijn foto's, binnen ook nog een hoop foto's gemaakt maar die waren flink mislukt. http://www.mijnalbum.nl/Album=RV8IIGIF |
|
||||
|
||||
staat mooi spul tussen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tja, ik vond het best geslaagd. Van wat ik er van gehoord heb is het de eerste meeting die die kerel organiseerd.
We waren er al vrij vroeg, en toen was het érg rustig. Maar zo rond een uur of 12 stonden er genoeg coole karren tussen. |
|
||||
|
||||
zal ik een album aanmaken of laten jullie ze daar staan?
|
||||
|
||||
Is wel een idee Tjaap
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Damn, ik kwam er vanmiddag om 2 uur ook achter dat deze meeting er was, anders was ik ook wel ff gaan kijken, er staat iig leuk spul tussen!
Cool: die rode cabby met bbs rm, stond die op airride ofzo? Last edited by MellyVille : 20-05-2007 at 15:33. |
|
||||
|
||||
op het laatste moment toch maar van afgezien ....
|
||||
|
||||
Geen idee of die rode cabby op airride stond, lijkt me wel, zo was niet te rijden iig.
Foto's staan in het album hehe, hoop mensen dachten dat ik flink wat pk's onder de kap had |
|
|||
|
|||
deze bedoel ik:
ik denk het ook haast van wel! |
|
|||
|
|||
Volgens mij niet hoor, die stond naast mijn Jetta en is zo het terrein op komen rijden...
|
|
|||
|
|||
die golf 1 cabrio lag op air ride kwam laag binnen gereden maar toen die op de plaats stond liet hij helm zakken
|
|
|||
|
|||
Dan ga ik morgen eerst eens langs de hans Anders...
|
|
||||
|
||||
Quote:
is aan te raden
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey, aangezien filmpjes niet up te loaden vallen in de fotoboek, plak ik hem hier maar bij:
http://video.google.nl/videoplay?do...937541876221737 Laat maar weten wat je ervan vindt! |