|
|||
|
|||
Last edited by chobee : 31-01-2010 at 14:29. |
|
|||
|
|||
GRUWELIJK
|
|||
|
|||
Quote:
mercy maat! |
|
|||
|
|||
Last edited by chobee : 31-01-2010 at 14:27. |
|
|||
|
|||
Quote:
staat inderdaad erg laag maar hoeveel kilometers rij je ermee? laat eens een foto zien van je kilometer stand? dan zal je wel zien dat iedereen laag kan rijden,ja in belgie de banen zijn erg plat he! Last edited by Richard : 21-05-2007 at 13:03. |
|
|||
|
|||
maakt tog ni veel uit, kun je zo dagelijks tog ook mee rijden, alleen beetje voorzichtiger zijn das al!
heb natuurlijk het geluk over meerdere wagens te beschikken nu, maar vroeger en dan bedoel ik 10a11jaar trg had ik alleen deze wagen en reed ik er ook dagelijks mee even plat als nu! (de 16V was men eerste wagen) wagen heeft 140 000km en doe er nu maar max 2000km per jaar maar mee |
|
||||
|
||||
Ziet er echt mooi uit,
Ook gaaf dat je hem al zolang hebt!
|
|||
|
|||
Quote:
mercy maat, das waar, ben ik ook fier op dak hem al 11jaar heb en tevens men eerste wagen was! deze hou ik voor de rest van men leven bij |
|
||||
|
||||
Dit is echt een hele dikke Golf, denk dat BBS'en ook super staan onder deze.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat weet ik wel cker...!! OZ turbo niet wat?? |
|
|||
|
|||
Quote:
mercy maat, een van dees komt er een setje bbs rm bij! |
|
|||
|
|||
rij je niet vaak die lip kapot ik lig namelijk ook erg laag en hoe voorzichtig ik ook doe die lip moet het soms echt ontgelden en die van jou ziet er nog picobello uit
|
|||
|
|||
Quote:
geen last van maat, maar ga je een trukje leren, in het midden zit de lip met een clips in elkaar, die moet je er af halen dan geeft die lip veel beter mee! en gaat ze ook nooit uit elkaar, en die van mij blijft perfect! natuurlijk ben er ook altijd voorzichtig mee grts |
|
|||
|
|||
hoeveel reacties je kunt krijgen met bijna alleen andere foto's
het is dan ook wel een erg dikke(simpele, geen rare extreme dingen bedoel ik) auto respect
|
|||
|
|||
hey manne,
nieuwe set velgjes voor de 16V TBC topstar velgen van mercedes in 7x15 worden omgeboord naar 4x100 en komen 165 50 15 bridgestone potenza bandjes op zodat ze mooi getrokke staan grts Last edited by chobee : 21-06-2007 at 11:19. |
|
|||
|
|||
Quote:
mercy maat! grts |
|
||||
|
||||
Je blijft maar velgen wisselen, moeilijk om stil te zitten zeker
Ik zoek een daily ook in die kleur, alleen wil ik geen 16v..
|
|||
|
|||
de nieuwe 165 50 15 bridgestone potenza zen vandaag binnegekomen
nu nog even wachten op de adapters en de nieuwe sloefkes kunne eronder! grts |
|
|||
|
|||
hier de 16v op zen nieuwe velgjes
dekseltjes komen eronder als de nieuwe mercedes logos er zijn!! grts Last edited by chobee : 31-01-2010 at 14:26. |