|
||||
|
||||
net wagentje hoor, de mijne is ook net ingereden met 171000 op de teller, ghehe
|
||||
|
||||
ach....vw's blijven rijden he
|
|
||||
|
||||
Dat zeker, er staat hier op het forum ook ergens een caddy die 7,5 ton heeft gelopen.
Die van jou kan nog wel ff vooruit |
|
||||
|
||||
ff een vraagje he...er zaten bij mijn originele velgen maar 3 van die ringen bij..
weet iemand waar ik die ergens kan regelen? of heeft iemand ze nog thuis liggen? mzzls stefan |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor ringen bedoel je precies? Heb je evt. een foto´tje van 1 van die drie?
|
||||
|
||||
foto's van wielring
bumpers zijn trouwes ook nog rechtgefixt alleen balen dat t kenteken nog niet binnen is |
|
||||
|
||||
offtopic:
aha weer wat geleerd, mijn wieldoppen bestaan dus uit 2 delen.. ontopic: ik zal mijn oogjes open houden, als ik ze zie hoor je van me
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb nog wel 2 doppen+ringen liggen, die kun je wel voor een mooi prijsje overnemen! |
|
||||
|
||||
kerel wat een vette kar. die is sinds zn geboorte echt alleen maar met mooi weer buiten geweest (kan ook haast niet anders met zo weinig km. heel veel plezier ermee! ( denk wel dat een supersport setje hem niet zouden misstaan ) moet je even contact opnemen met blackdevil op dit forum.
|
||||
|
||||
Quote:
is dat een schroefsetje ofzo? als dit zo is dan ga ik dat zeker wel overwegen.. maar mijn broer kan ook nog voor een mooi prijsje aan schroefsetjes komen...merk? dat weet ik eigenlijk niet |
|
||||
|
||||
Supersport is ongeveer hetzelfde als ik heb. IIG één van de goedkopere schroefsetjes.
Dacht dat supersport zo rond de 400-430 zaten. |
|
||||
|
||||
op marktplaats staat eens schroefset voor 289 euro...
hottuning.nl geloof ik... weet niet wat t is. |
|
|||
|
|||
Als je ff kan wachten, ik heb een zo goed als nieuwe schroefset over 6 weken te koop, supersport... en de prijs komen we wel uit...
|
|
|||
|
|||
staat echt stoer denk ik met een schroefset !
|
|
||||
|
||||
vandaag met edrik en zn golf einzer naar lommel gereden...vette vw meeting en redelijk veel dikke auto's.....jammer dat ik niet met mn jetta meekon...
omdat ik mn rijbewijs kwijtgeraakt ben..duurt dus ff voordat ik weer mag rijden.. |
|
|||
|
|||
goede vondst, veel plezier ermee.
groeten jasper |
|
||||
|
||||
Super! Echt gaaf
Succes ermee
|
|||
|
|||
Quote:
watskeburt???? te hard gereden?? das wel klote zeg |
|
||||
|
||||
Super jetta, veel plezier ermee.
|
|
||||
|
||||
hij is niet afgepakt ik weet gewoon niet waar mijn rijbeweijs is.
|