|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
||||
|
||||
Quote:
zijn idd mooie vento's, maar ze zien er allebei niet meer zo uit als op de foto's
|
||||
|
||||
Vinnie heeft zijn velgen verkocht, verder is de auto nog hetzelfde hoor, is druk bezig met "nieuwe"rims voor seizoen 2007, overigens koop de PVW april, daar is deze in te spotten!!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
hey dat is mijn auto ja rare snuiters zitten er op dat citroen forum ik zat toenertijd te twijfelen of ik een Xantia zou kopen opzich lekker luxe en veel comfort.. maar uiteraard NEVER NOOIT NIET zo leuk als een vwtje! dus het is toen toch een vento geworden en na een beetje werken, sparen en veel zelf doen is onderstaand resultaat eruit gekomen een plebs bak? ik weet niet.. noemen jullie dit een plebs bak? |
|
||||
|
||||
'plebsbak...'
@ Erik uit Venlo: Dat 'plebsbak' werd over Vento's gezegd op dat Citroën-forum, door één van jouw mede-Citroën-forumleden...
Niet door ons natuurlijk! Welkom hier! Mooi ding heb je, erg netjes! Greetz Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Dit was mijn Vento...
Een week nadat ik hem verkocht had is tie totall loss gereden helaas.. Ik heb alleen geen betere foto [IMG] [/IMG]
|
||||
|
||||
New look
Ik heb zelf andere mistlampen en oranje knippers erop gezet, voor een andere look! (van de originele leverancier van VW in Oostenrijk)
...mijn originele 'witte' knippers zijn vergeeld; heeft iemand anders mss (kleine!) ècht-WITTE of 'heldere exemplaren voor mij? (niet van die brede, uit Taiwan enzo, die ook je reflectoren vervangen dus, dÃ*t gaat nu niet meer passen...) Pb me maar!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Gewoon de originle "witte versie" halen, en schoevendraaier erachterin zetten, met beleid erop tikken, het oranje glasje breekt in stukjes, die verwijder je en doet er een oranje bollampje in, icm dezelfde mistlampen (SWG, gekocht bij de sloop in Wezep (The Carbreaker)) ziet het er allemaal lekker helder uit:
Klik Modbreak: Heb van je foto een link gemaakt, resolutie is een beetje erg groot -> trekt de layout nogal uit elkaar. Op te lossen (voorlopig) door de foto hier in het album te uploaden Last edited by Christiaan : 04-04-2007 at 19:40. |
|
||||
|
||||
gelukt??dit is hem dan eindelijk,na lang puzzellen over hoe ik de foto er op zou kunnen krijgen is het dan toch gelukt!maar nog niet helemaal klaar helaas. zodra ik meerdere foto's heb gemaakt post ik die direkt(weet nu hoe het moet) |
|
||||
|
||||
vento.......
ben er nog mee bezig.........
bijna het eind resultaat..... Last edited by Dennuz : 12-05-2007 at 18:23. |
|
||||
|
||||
Quote:
zag ik deze nou te koop staan? |
|
||||
|
||||
Quote:
ehm,ja dat klopt.hij is eventueel te koop.ik heb misschien nog andere plannen of ik verkoop hem.ben gewoon toe aan een flinke verandering.het blijft jeuken maar ik heb geen goeie extreme veranderingen in mijn hoofd |
|
||||
|
||||
Plebs bak... Nee die achtelijke franse roestbakken van hun Ben nog geen een fatsoenlijke Citroen tegen gekomen (Ja oke, een C6 die stil stond), alles kraak piept en doet. Paar zitzakken van stoelen erin om nog maar te zwijgen over die baggermotoren die die stokbrood-vreters erin hangen... Nee, nooit geen Citroen voor mij.
Goed, back ontopic. Mijn frustratie over onze rellende zuiderburen is eruit.
|
||||
|
||||
Gaaf topic....
'k ben hier op zich niet bekend op het forum, maar 'k kan het niet laten om even wat foto's van mijn eigen vento te plaatsen. Heb hem onlangs helemaal origineel gekocht, maar nu de eerste dingen er aan gedaan. In aanbouw dus nog Nog een vraag... Ik wil bezig met de voorkant en ben daarbij onder andere op zoek naar donkere maar heldere (dus zonder ribbels) koplampen. Iemand enig idee waar deze te koop zijn? |
|
||||
|
||||
Volgens mij bestaan die niet eens. Voor zover ik weet zijn er donkere MET ribbels en dan van die Angel-Eye koplampen voor de Vento.
Correct me if I'm wrong. |
|
||||
|
||||
die angel-eyes kun je dan wel weer zelf smoken/...
|
||||
|
||||
k bedoel deze koplampen eigenlijk:
|
|
||||
|
||||
daar zitten ook ribbels in toch?? anders krijg je geen licht beeld.... . ik heb zelf ook zwarte kopmapen in mijn golf... met vento front..
|
|
||||
|
||||
Hoe zit het nou ook al weer met een Golf neus op een Vento?
Alleen een kwestie van koplampen, grill en motorkap? Of moest er nog meer vervangen worden (slotplaat?, schermen?). |