|
|||
|
|||
dank voor de reactie's !!
@ pvjl g60 : het mislicht blijft lekker zitten @ type 17 : de trekhaak gaat zeker verwijderd worden en dat met die pezen moet lukken heb net de pezen trekker op gehaald !!!!
|
|||
|
|||
kleine update !
gisteravond samen met het meissie de chrome pezen in de voor en achterruit getrokken ! (sjoes 85 bedankt voor de tips !!!!) en vandaag de green stuff remblokken gemonteerd de voorschermen gekit en getectileerd ! verder nog wat bedrading aan elkaar geknoopt (was afgeknipt toen de achterbumper er af moest) ! en de termostaat vervangen maar zonder resultaat ? denk dat ik de temp. sensor maar vervang en dan maar hopen dat hij niet meer zo warm word/aangeeft !? foto's volgen later !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
zonder foto's zeker geen reactie's !?
gr. Martijn
|
|||
|
|||
tijd voor een update !!,
het koelprobleem is eindelijk verleden tijd !!!! er moeten nu alleen nog wat kleine dingetjes gedaan worden : * deurrubber vastkitten (bijrijders kant) * ring achter de tankdop vastkitten * steenslagkapjes monteren * trekhaak afslijpen en misschien nog wat dingetjes die me ff niet tebinnen schieten !? dan is grondig wassen en poetsen en dan eindelijk rijden !!!! gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 13-05-2007 at 17:01. |
|
||||
|
||||
werd tijd man
Maar nog geen foto's dan?
|
|||
|
|||
foto's komen van de week was gisteravond al te donker !
gr. Martijn
|
|||
|
|||
ff een vraagje :
ik zoek het chrome (plak)biesje wat onder aan de kofferdeksel hoort ! waar kan ik dit kopen ? b.v.d. gr. Martijn
|
|||
|
|||
even een fototje,
beetje donker maarja beter iets dan niets ! gr. Martijn p.s. iemand een idee waar ik een chrome (plak) bies kan krijgen voor op de kofferdeksel !
|
|||
|
|||
weet niemand een adres waar je die chrome plakbies vandaan kunt halen !?
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Ik heb chrome plakbies bij chris slager automaterialen (in Zoetermeer) gekocht
|
|
|||
|
|||
@ golf-mk1-owner : kijk da's info waar ik wat aan heb !!
ben vanmiddag eerst is ff een stuk wezen rijden met de golf !! +/-100 km gereden en hij rijd heerlijk !! vanavond ff het deurrubber er in gekit dus die kan vannacht lekker drogen ! denk morgen middag ff wat foto's schieten want zonder foto's krijg je erg weinig reactie's !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
ff een update !!
zaterdag nog even een rondje wezen sturen en gelijk maar wat foto's gemaakt !! laat maar horen wat jullie er van vinden !? gr. Martijn p.s. de trekhaak moet er nog steeds af
|
||||
|
||||
mooi, maar zet die kentekenplaat achter ook meteen even recht.
|
|||
|
|||
@ type 17 : er komen nog "luxe" kenteken platen op ik stoor me er ook aan maar ze zitten gepopnagelt dus met de neiuwe gelijk even netjes doen !!
|
|||
|
|||
tijd voor een kleine update,
de golf heeft retro mania overleefd (was de eerste grote afstand sins ik hem heb !) maar ben er wel uit dat de wieltjes in de bingo gaan !? ze zijn me te klein en ga nu voor een setje 15" !! verdere plannen zijn : *andere wielen (hou nog even geheim wat het gaat worden) *nieuwe supersport schroefset (kan nu niet laag genoeg ) *nieuwe olie + filter (bougie's,rotor,verdelerkap en luchtfilter zijn reeds vervangen) en niet onbelangrijk ik heb op retro volksforum.com sticker gekocht en gelijk er op geplakt !! foto's volgen later ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
tijd voor een update !!,
ben 3 juni even naar friesland gereden voor een setje velgen ! (mooi gecombineerd met een bezoekje in burgum ) zo zagen de velgen er bij aanschaf uit ! en zo zien ze er nu uit na een bezoekje hengelo ! (moet ze nog wel even afwerken) en er is een pakketje van BK Customs gebracht !! (erdem bedankt voor de super service !!!!) van de week komen als het goed is mijn bandjes 185 45 15 nankang's vanavond is een beginnetje maken met het monteren van de schroefset ! tot dusver de vorderingen ! gr. Martijn p.s. laat maar horen wat jullie er van vinden !! (DE H&R SCHROEFSET GAAT DUS IN DE BINGO !!!!)
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 11-06-2007 at 16:46. |
|
||||
|
||||
Dat zal er heel netjes uit gaan zien!
Ben benieuwd naar de foto's Gr. Roy |
|
|||
|
|||
@ jazzblue : foto's komen er zeker !!
verder niemand een reactie ?? gr. Martijn
|
||||
|
||||
haha lekker stuiteren met supersport, oude velgen vond ik niet verkeerd maar die nieuwe zijn
|
||||
|
||||
Mooi hoor martijn! ben benieuwd hoe ze eruit komen te zien als ze eronder liggen met de supersport
|