|
|||
|
|||
velgen spuiten
Ik ben een setje velgen aan het opknappen en daarvan wil ik de harten (laten) spuiten. Er zit behoorlijk wat oxidatie op de velgen dus nu vraag ik me af of ik de velgen moet laten stralen zodat echt alle oxidatie eruit is of dat het voldoende is om de velgen glad te schuren (waarbij je dan waarschijnlijk niet alle oxidatie kwijt raakt).
Wat is het beste om te doen? groeten, Remco. |
|
||||
|
||||
ik zou ze persoonlijk laten stralen............
jp |
|
||||
|
||||
en dan later poedercoaten
|
|||
|
|||
en als je dat niet gaat doen gooi er dan afbijt overheen zodat je alles eerst kaal hebt.
anders krijg je zeker te veel oneffenheden maar stralen/poedercoaten is i.d. het beste wie heeft er trouwens goede adressen voor poedercoaten ?? (of site) |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je even de zoekfunctie gebruiken, ik heb daar al eens een topic over geopend. |
|
|||
|
|||
Afbijten is al gebeurd en ik kan ze door schuren net zo glad krijgen als ik wil, ik vroeg me alleen af of die oxidatie die je er met schuren niet helemaal uitkrijgt niet doorgaat onder de lak of dat de lak eerder afbladdert, maar dat maakt dus niet uit?
Ik wil de harten in dezelfde kleur hebben als de auto straks krijgt, dus vandaar wil ik ze tegelijk laten spuiten met de auto. Daarna worden de randen afgedraaid en wil ik randen en naafdop polijsten. |