#21
|
|||
|
|||
Quote:
Een eerste type opel Manta is zoooooooo vet Dat is ook de enige mooie Opel ooit gemaakt trouwens En een Fiatje 500 mag er ook zijn. Wat mij betreft heb je een goede smaak que auto's |
#22
|
||||
|
||||
Jaja ik heb ook al heel wat gerestaureerd in mijn carriere, maar dit is toch wel een echte `slechte`carroserie.
Succes ermee en keep on posting !!!
__________________
Golf 8 GTI edition45 Clubsport ‘22 Porsche Macan ‘21 Transporter T6.1 ‘21 |
#23
|
|||
|
|||
Quote:
Manta is van mijzelf,Fiat 550 van een kennis. Staat wel een foto van mijn manta op een ander forum. |
#24
|
|||
|
|||
Quote:
dan zet die links hier eens neer... |
#25
|
|||
|
|||
Quote:
Zet er wel ff en foto bij,stiekem. Bij wijze van uitzondering. |
#26
|
|||
|
|||
[QUOTE=Stijn]Ben er al
Ik heb inderdaad ook een Golf M staan (in min of meer dezelfde staat ) Echt veel info heb ik er ook niet over. Van de MX heb ik wel de originele folder overigens. Mijn M heeft exact dezelfde rare geel-oranje achtige kleur trouwens!! Er is al wel een keer een thread over geweest, een van onze forumcollega's had er wel meer info over. Kan alleen het topic niet meer vinden. Zou je eventueel een foto kunnen maken van de stoelbekleding,en van de tellerunit? Alvast bedankt. |
#27
|
|||
|
|||
Mooie Manta! heb je ook een foto van de achterkant en ook een foto van de fiat 500?
groeten Dennis |
#28
|
|||
|
|||
Quote:
Moet ik even zoeken.Van de fiat 500 alleen nog van de restauratie. Kan ze eventueel wel plaatsen. |
#29
|
|||
|
|||
Quote:
Ja graag. ik stel dat in ieder geval wel op prijs. Ik denk anderen ook wel dankjeweeeeel |
#30
|
||||
|
||||
succes met het restaureren
__________________
op een dag weet je het . . . . . . je word crimineel |
#31
|
||||
|
||||
Voila. Betere foto heb ik niet, en is ook niet makkelijk te maken want het beestje staat inmiddels achter een vijf-jarige verzameling caravans De stof is het zwart wit geblokte wat je net onderuit de stoelhoes ziet komen. Het tellerunitje wat hierin zit is een dubbele 'tietenteller' met zilveren behuizing. Of het origineel is durf ik niet te zeggen, verder is er niet veel aan de auto verbouwd dus waarschijnlijk wel.....
__________________
Quote:
|
#32
|
||||
|
||||
Ik weet dat er een topic bestaat hier op het forum met daarin veel informatie over de Golf M. Iemand wist er veel over te vertellen... Baal er van dat ik dat topic niet meer kan vinden!! Iemand die het wel kan vinden? Volgens mij kwam het een en ander voorbij in een topic wat eigenlijk ging over de MX.
De M schijnt een NL-only versie te zijn, net als de MX. Erg basic zowiezo. Wat bijvoorbeeld opvalt is dat ze geen achteruitrijlicht hebben (mijn M heeft dan ook beide achterlichtunits slechts rood en oranje). Geen deurbakken, geen middenconsole of muntenbakje. Als mijn geheugen juist is zijn er ook geen hoofdsteunen. Wat dat betreft is de toerenteller dan weer verdacht luxe (dus toch niet origineel??)
__________________
Quote:
|
#33
|
||||
|
||||
super manta.. een topic daarover en over de fiat500 zou perfect zijn voor het carcafe. dat gedeelte is zegmaar het auto-offtopic.. een gedeelte voor alle niet VW's
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#34
|
||||
|
||||
Een vriend van me heeft ook zo'n oranje mk1 gehad uit 79 maar of het een M is geweest weet ik niet. Gewoon 1.1 blokje erin en precies dezelfde kleur. Hij had een enkele teller erin en ook geen achteruitrijlicht.
|
#35
|
|||
|
|||
mijn golf s 1.5 automaat uit 1979 is origineel nederlands
en heeft 0 luxe , ook geen deurbakken , geen middenconsole echt niets.. maar ook een dubbelle tietenteller met toerenteller , eigenlijk raar ik zag pas een handgeschakelde einzer zonder toerenteller toen dacht ik nog automaat met handgeschakeld zonder lol maar dus is de mijne ook zonder luxe maar met toerenteller grts richard |
#36
|
||||
|
||||
Quote:
daarvoor is het ook een Golf S, dat is de standaarduitvoering met de 1500cc motor, beter uitgevoerd is een LS en nog beter een GLS, de "S" staat telkens voor de grotere motor (1500/1600 i.p.v. 1100cc). Quote:
de standaardgolf´s met 1100cc motor hebben origineel geen toerenteller, maar de 1500/1600cc modellen, dus ook de standaarsuitvoering hiervan, de S dus, wel. Een S schijnt sowieso tamelijk zeldzaam te zijn, meestal werd een zwaarder gemotoriseerde Golf gekocht in combinatie met een betere (lees meer extra´s) uitvoering, dus LS of GLS.
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#37
|
|||
|
|||
Quote:
Ze staan erop ,onder carcafe.Wel een beetje groot,maar ik krijg ze niet kleiner. |
#38
|
|||
|
|||
Quote:
klinkt interessant bedankt weet ik dat ook weer dus hij is best apart |
#39
|
||||
|
||||
Quote:
ja, een 1500/1600 LS of GLS zijn toendertijd meer verkocht, maar inmiddels (nu moet ik oppassen met wat ik zeg!) is zo´n beetje elke golf 1 apart...(aan het worden)...
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#40
|
|||
|
|||
Hoe staat het met dit project imiddels ? Ben benieuwd.
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven |