|
|||
|
|||
interieur schoonmaken
hallo
ik heb sinds een tijdje een a3 alleen deze auto is erg vochtig geweest van binnen en toen kwam een kapotte kachelradiateur er ook nog eens bij maar in iedergeval er zit hele lichte bekleding in en daar zit nu het "weer" en schimmel in iemand misschien een tip of een goed middeltje om het schoon te krijgen |
|
||||
|
||||
gewoon stoffen interieur neem ik aan?
Ik weet niet of het ook met schimmel werkt, maar ik krijg met diepstomen echt een hoop een stuk mooi schoner (bekleding, maar ook al het andere ramen, vloer thuis binnen, etc. Als je wilt kun je het zelfs gebruiken om je motorruimte schoon te maken als het goed is. Dat ga ik binnenkort eens uitproberen wanneer ik mijn golf grondig ga schoonmaken en verversen)
|
||||
|
||||
Vloeibaar wasmiddel met erg heet water in een spuitflacon doen, verspuiten maar. Even laten intrekken, daarna met badstof handdoek er goed overheen wrijven.
Desgewenst herhalen |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heb je toch dat idee vandaan.....
|
|||
|
|||
Quote:
ok alvast bedankt ik ga het morgen direct proberen en laat hier nog wel even weten hoe het gegaan is |
|
||||
|
||||
Quote:
Die had ik er niet voor niets achter gezet he Had wel verwacht dat je in dit topic zou kijken, hahaha |
|
|||
|
|||
Zou dat ook met een leer interieur werken.
Door omstandigheden staat mn auto namelijk even stil en in de naden van het stiksel vormt zicht een beetje schimmel. Als iemand anders een goede tip heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag.. |
|
||||
|
||||
ik kan eventueel je hele interieur een opfris beurt geven.
zeker een leren interieur, alle vlekken striemen kleine scheurtjes e.d. allemaal uithalen. eventueel opvullen, gewoon even een grote beurt aan je interieur. tommy |
|
||||
|
||||
Hobby van je ? altijd goed om te weten
|