|
||||
|
||||
Maikäfertreffen Hannover 2007
zo net weer terug uit Duitsland.
gistermiddag weggereden richting Hannover waar vandaag het maikäfertreffen is gehouden, echter gisteravond eerst naar de cruise night geweest bij "Mel's diner"in Laatzen, ongeveer 5 minuten van het terrein waar het maikäfertreffen werd gehouden. daar ook nog enkele bekende Nederlanders gespot: Nielsairmighty en Restolooker.. de meeting zelf heeft een grote onderdelenmarkt, zowel handelaren als ook particulieren die hun schuur leeg hebben getrokken en daarmee op het terrein staan... hier zijn ze allemaal: maikäfertreffen Hannover Last edited by hajee : 01-05-2007 at 21:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
Sowww vette variant met superrmooie velgen, kan niet wachten op de rest henne!
Het kan nooit laag genoeg zijn Last edited by Richard : 02-05-2007 at 22:47. |
|
||||
|
||||
Was idd een supertreffen,mega onderdelenmarkt,leuke auto's en super weer.
Kortom,super geslaagd!!!!!!! |
|
||||
|
||||
machtig die variant, 17 inch radars
|
||||
|
||||
deze dikke passat stond bij de cruise night..
ook niet verkeerd... |
|
||||
|
||||
Het was een SUPER weekend! Wat veeeeellllll gezien zeg!!!
We begonnen afgelopen maandag met een tripje naar Wolfsburg om in ´Autostadt´ te kijken. Hierna zijn we doorgereden naar de DFL May Cruise Madness in Hannover! Wat een top sfeertje zeg daar tijdens die cruisenight, helemaal super. De dag daarop naar weer naar Hannover voor het May-Kafer-Treffen... dit is echt een inmens grote meeting / show, echt ongelovelijk! We hebben niet eens genoeg tijd gehad om alles te bekijken. Van deze show zouden ze eigelijk VERPLICHT een weekend moeten maken Hier een paar foto´s van ons weekend, maar in totaal heb ik er zo´n 450 geupload op www.AirMighty.com ...dus neem je tijd! Autostadt De DFL May Cruise Madness En tot slot het May-Kafer-Treffen in Hannover Nog veel, veel, veel meer foto´s zijn te vinden op www.AirMighty.com ...enjoy!
|
||||
|
||||
hannover was vet. en zeker de cruisenight die was helemaal super .
greetz.paul |
|
||||
|
||||
Wat een super meeting!!
Het begint al de avond voor de meeting met de DFL Cruise Madness, wat een feest was dat. De`Restokid keek zijn ogen uit!! En dan de show, zo groot en zoveel onderdelen......je hebt gewoon geen tijd genoeg om alles te bekijken. Hier alvast een kleine selectie van mijn foto's: Overige 120 foto's staan op www.restolooker.nl |
|
||||
|
||||
Top Jongens!
Op deze manier neem ik me camera nooit meer mee..
|
||||
|
||||
Mooi verslag hoor, en mooie combinatie zo met Autostadt. Nog een goede slaapplek gevonden?
Quote:
Zo'n soort reactie had ik na de eerste keer ook! Echt giga onderdelenmarkt en giga terrein. Ook erg mooie autoos, overal! Is de cruise night ook weer door de Polizei beëindigd? De keren dat wij daar waren hebben ze er een eind aan gebreid, HEEL VEEL mensen op de weg tussen de sprintende kevers e.d.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
filmpje van de deense type 3 op airride:
http://www.youtube.com/watch?v=iCA7G5Qu6uM |
|
||||
|
||||
Leuk man, een Nederlandse kever in die krant! Deze (ooit van Bob en Bien geweest):
|
||||
|
||||
Hannover(D) - 24e Mai-Käfer-Treffen 2007
34 foto's online :!: Special Thx to Silver Rs voor de foto's :!: Foto's online op www.bugland.be |