|
|||
|
|||
Onderdelen golf2 <> polo2
Omdat ik makkelijker onderdelen van een golf2 kan krijgen deze vraag: zijn de voor veerpoten gelijk of past een veerpoot van een Golf2 op een Polo2?
(heb ik meteen betere remmen toch?) De aandrijfassen zullen wel niet passen want de golf is toch iets breder? martin |
|
||||
|
||||
Voorpoten zijn ook anders....
Polo 1 2 3(2f) zijn min of meer hetzelfde. aan elkaar, maar golf 2 is appels peren....
|
|||
|
|||
Dat heb ik vaker gehoord, maar waar zit het verschil dan in. Misschien kan het wel pas gemaakt worden.
Martin |
|
|||
|
|||
golf 2 zitten de veerpoten met 2 bouten onder vast..
Bij een polo heb een complete veerpoot waar patroon schokbrekers in gaan.. Check dit: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=30995 |
|
||||
|
||||
Quote:
Die moeite zou ik me echt besparen, aangezien je dan voor 1 poot meer geld kwijt bent als een hele polo 2 steilheck voor onderdelen...
|
||||
|
||||
Misschien kan ie beter een Golf kopen.....
|
||||
|
||||
Quote:
En daar een polo embleem opplakken?
|
|||
|
|||
Ik werk vaak op een autosloperij en daar komen dus vaak Golfjes binnen maar eigenlijk nooit een Polo. Vandaag deze vraag. Een golfpootje kost me dus nix.
Zal dan dus moeten verder zoeken, of nog meer onderdelen overbouwen / pasmaken. Martin |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Polo poten zijn wel aan te komen, golf delen gaan echt niet passen, kijk eens op www.polo86c.nl bij te koop, daar staan er wel te koop...
|
|||
|
|||
Ja weet daar staat er een te koop, wil er net iets te veel voor hebben.
Heb vandaag eens onder een golf gehangen, verschil zit met name in de plek waar de stuurstang aan de poot zit. Bij een Polo boven, bij een Golf onder. Martin |
|
||||
|
||||
Toch niet die ene poot voor 50 euro???
Pff ja dat is te duur, gewoon bij te koop gevraagd even vragen, zal vast wel iemand een setje over hebben... Heb r op dit moment geen extra liggen...
|
||||
|
||||
setje hebben?, heb nog 3 sets volgens mij...
wel ff schokdempers bij zoeken want die heb ik niet meer... maar wat is er aan kapot dan dat je ze wil vervangen???
|
|||
|
|||
Lager (bestuurderskant) is kapot, rammelt al een hele tijd. En dan meteen verlagen natuurlijk.
Martin |
|
||||
|
||||
Uuh dan heb je geen poot nodig maar een nieuw lager, kun je die toch beter vervangen? En verlagen gebruik je je eigen poten voor.....
|
|||
|
|||
Lager & laten persen kost meer dan een andere poot, en als ik een goede heb kan ik het naast de auto klaar maken.
Martin |
|
||||
|
||||
Quote:
Been there, done that...