|
||||
|
||||
Quote:
De variant is van barry (niet de barry van hajee) iid hij woont in amersfoort.
|
||||
|
||||
gister in dokkum, een witte t3 camper zag er goed uit !
|
||||
|
||||
Quote:
Dus jij was dat in de Vento! Strak ding
|
||||
|
||||
Vandaag gespot.
In Helmond/dierdonk, een dikke grijs/zilvere mk1 cabrio. Stond op de oprit. Iemand die vandaag thuis was? |
|
||||
|
||||
gespot in Leeuwarden aan het straten.. Michel ( Splitje)
|
||||
|
||||
Vanochtend omstreeks kwart voor 8 op de Waldwei bij Leeuwarden een beige/lichtbruine 1600 Variant. 411/412? Iets verlaagt en ik gok dat hij op Porsches reed. Heb hem geloof ik ook wel eens zien staan in Burgum bij het gemeentehuis.
|
||||
|
||||
is de variant van zeeend van het forum hier. spot hem regelmatig!
|
||||
|
||||
jup ik ook meestal leeuwarden--> heerenveen.
|
||||
|
||||
Gisteren middag gespot in DenHaag op de Johan de Wittlaan, mooie T2A op Porsche C2`s en met een dikke motor.
http://www.volkswouter.nl Last edited by VolksWoute® : 20-04-2007 at 09:11. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag ErikM gespot in Leusden op de Groene Zoom.
|
||||
|
||||
Vandaag @ de TWENCE in Hengelo een erg mooie Kever gespot!
Kleur wit zover ik het kon zien en ding lag goed plat. Iemand van hier misschien? |
|
||||
|
||||
GESPOT een oranje Golf I!!!! met foto's
Zondag 22 april reed ik Bovenkarspel en zag op een oprit een oranje Golf I staan.
Dus even omkeren en dus nog een keer even kijken. Wat mij opviel...was het kenteken. Het kenteken JS-##-## kwam mij erg bekend voor. Ik heb in 1998 een keer, een artikel gelezen in de GTI tuning en design blad. Van wie is/ was deze auto |
|
||||
|
||||
Ok dan...lijkt wel wat op mijn oude GTI...maar die van mij had andere wielen en was ook lager,andere koplampen en grille..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
dit is toch niet de oude oranje Golf I van jou?
|
|
||||
|
||||
Net precies een rode Caddy van hier op het forum gespot. Auto van ZOAB ofzo.. Ding had een rode rand op de velgen, mistlamp voorop en volgens mij heb ik een keer gelezen in z'n topic dat ie ruim 7 ton gelopen tof ding!
Ik reed in een witte passat onder de vogelstront, achter zwarte ATS velgen en voor zilvere Rallye velgen
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 24-04-2007 at 20:35. |
|
|||
|
|||
haha grappig we hadden het er net nog over dat Boaz nooit gespot wordt...
|
||||
|
||||
dinsdag in Amersfoort een aantal leuke golfjes 1...zo`n oude vw variant op een oude boot...een NSU met dubbele webers en de motorklep een stukje los...en een audi S8 die rondjes aan het scheuren was..heerlijk geluid
en in Leusden een hele fijne type3 variant met turtlebacks en lekkere verlaging
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos Last edited by René : 24-04-2007 at 23:53. |
|
||||
|
||||
Vanmorgen onderweg naar mijn werk t.h.v. zevenaar, een heeeeeeel mooi spijlbusje gespot! Beige achtige kleur. Heel net ding en volgens mij ook goed laag aan de grond
Geen idee wie het was
|
||||
|
||||
Zondag deze gezien op het industrieterrein in Rodenrijs en bij mij in de straat: