|
||||
|
||||
klopt als een busje idd dat heb ik idd gedaan en het waren maar 4 veren hoor LoL
|
|
||||
|
||||
grapjurk je was wel de enige die hem ongeveer uitgelijnd kreeg zo recht heeftie nog nooit gereden...
|
||||
|
||||
Antera : leg eens uit ..
Ik las ooit dat er 50 tot 75 euro per set afging en nu lees ik wel 20 procent . Als ik dat geweten had |
|
||||
|
||||
20% van de 380euro dat mijn setje normaal kost is 76euro. maar in de praktijk heb ik wel meer betaald zie ik wel, dus geen 20% voor mij dan. maar wel voor een vriend van mij met zijn ibiza (setjes zijn duurder). we hebben alles gewoon verdeeld.
|
||||
|
||||
Quote:
Graag gedaan hoor was goed te doen stond aardig scheef :-) wist het niet van te voren gert zei al dat weet ik pas als er een aantal besteld worden. en vergeet niet prijzen op site van weitec zijn ex btw |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, dat weten "we" nu ongeveer.... Misschien weer zown topic voor een half jaar tot jaar laten lopen? (straks rijdt der ganze VW Welt op Weitec... LOL)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
@ Antera : ik zie nu op de site dat het inkl MWST is .
Dit even ter rechtzetting . Dan heb je het nog niet hier en de garantie is niet makkelijk te regelen via Duitsland ... |
|
||||
|
||||
Nee precies prima en idd garantie is daar niet makkelijk maar dat is al eens eerder besproken en ik sprak van de week al weer twee mensen die het spul niet konden bestellen daar ook omdat ze blijkbaar dus echt niet verschepen naar het buitenland voor je. Dan wordt je door gestuurt naar een leverancier hier
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels ook mijn Weitec-setje besteld. Bij de D&W dealer in Nederland voor 326 euro. Vast setje, 60mm rondom. Leek mij wel een mooi prijsje. Dinsdag kan ik hem ophalen.
|
|
||||
|
||||
is heel mooi prijsje ja