|
|||
|
|||
mk2 onderdelen gezocht.
We zijn begonnen met het opbouwen van mijn Golf mk2.
Hierbij zoeken we de volgende onderdelen: - 16v dynamo - GTi voorstoelen of Corrado voorstoelen. Deze moeten wel helemaal netjes zijn en geen ingezakte delen hebben. - GTi klokkenspel, km stand is niet belangrijk. Hij moet netjes zijn en gewoon goed werken. Je hebt ze alleen met 1 en met 2 stekkers heb ik begrepen.. (Wat is hierbij het verschil ? Wanneer heb ik welke nodig ? Waarschijnlijk moeilijk te beantwoorden.. Ik denk zelf dat het te maken heeft met een digi signaal vanaf je bak naar je toeren teller en niet die kabel.. Welke bak erinonder komt te hangen weet ik nog niet.. Maar mijn vermoeden is dat het daar wel vanaf hangt ?) - G60 bumperset.. van een golf natuurlijk :P Moet gewoon netjes zijn, geen schades - Schroefset. Niet het duurste van het duurste.. dat komt nog wel.. Maar gewoon een leuk schroefsetje.. - Velgen.. ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil, maar laat gewoon zien wat je hebt.. Moet gewoon zonder adapterplaten passen, liefst 17" en liefst met een goed bandje.. Waarschijnlijk gaan ze toch vernieuwd worden, maar het zou wel lekker zijn als ik het eronder kan zettenen kan rijden.. Hiermee dus ook bedoeld, absoluut niet krom.. Wat voor soort ? iets met een cuprand het liefst, maar zoals gezegt.. ik ben er nog niet helemaal uit.. - Sportstuur met naaf.. Gewoon een mooi stuurtje, liefst zoveel mogelijk zwart en/of leer. Auto wordt geen regenboog.. Liefst iets in de maat van 32 cm, misschien nog ietsjes kleiner.. een 30cm, maar zeker niet kleiner.. - remmenset van een GTi achter. Dus compleet schijven, blokken en klauwen en de rest van de toebehoren - Versn. bak. Welke, geen id.. hij moet op een KR passen. Ik moet nog met VeeRZes overleggen wat voor bak ik moet hebben. Mocht bv een dieselbak beter gaan op een 16v dan zal het een diesel bak worden .. Maar ik weet nu nog niet wat nou het beste is.. Ergens wil ik aannemen dat een 16v bak er het beste voor geschikt is, maar ik laat me graag informeren.. Tot nu toe is dit het wel wat ik me kan bedenken.. Ik kom zelf uit de regio Zuid Holland. Ik ben al rond gaan mailen met verschillende mensen, maar ik wil toch eerst even in de buurt zoeken. No hard feelings ! Ik zie het graag tegemoed !
|
|||
|
|||
Remmen heb ik en een teller met 2 aansluitingen
|
|
||||
|
||||
IK heb een golf gti8v staan waar ales nog opzit behalve de grill, bumpers en interieur. Rondom zitten er schijf remmen op en het blok zit er ook nog in, wellicht ideaal voor onderdelen? alles werkt nog dus je kan het zo overzetten. Mag voor 150 euro weg of doe een leuk bod.
de link klik |
|
|||
|
|||
Quote:
heb ik allemaal wel liggen maar jij ziet er van af .... klokken is het verschil ...oud en nieuw type bekabeling van voor 1990 als ik het goed heb zijn het 2 stekkers na 1990 1 stekker |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een dynamo liggen. Mail maar als je interesse heb:
Bjornvanderwilt@gmail.com (Kom uit regio rotterdam) Last edited by Bolletje : 07-04-2007 at 12:07. Reason: Toevoeging |
|
||||
|
||||
Heb hier nog een dieselbak liggen..
|
|
||||
|
||||
heb een RAID sportstuur voor je met naaf(dikke)
edit: 30 cm
|
||||
|
||||
Zocht je de spullen nog ?
Heb nog een nieuwe dynamo liggen voor je, en een 32 cm stuurtje met naaf. Heb ook 17 inch velgen, waarmee je probleemloos 10 cm kan verlagen. Met goede banden ! Heb ook een gereviseerde diesel versnellingsbak voor je liggen ( 4T ) met nieuwe koppelingset ( incl drukgroep dus ). Klokkenspel heb ik ook nog, met blauwe teller achtergrondjes. Complete g60 bumperset heb ik ook nog, helemaal netjes zonder trekhaakgat uiteraard. Met dikke 16v lip en mistlampuitsparing. Evnt met cupdiffuser achter. Spul kan gebracht worden, ophalen mag ook. Kom uit Noord holland ( Hoogwoud ) - Fabian
|
|||
|
|||
ik heb ook nog heel veel delen liggen zowel 8v,16v,en belachelijk veel g60 spullen koppen,blokken,dynamo's,steunen,enzzzz
heb ook nog een compleet corrado interieur voor je eventueel anders ff aanmelden via msn pepie1@msn.com voor meer info
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik ook liggen
|
||||
|
||||
versnellingsbak heb ik voor je liggen.
|
||||
|
||||
Heb een dynamo, revisiebak, sportstuur en tellerunit voor je liggen..
|
|||
|
|||
Quote:
is te ver rijden arnaud ..zo als gewoonlijk |