#41
|
||||
|
||||
wat houdt dat in spanveertjes eruit halen?
__________________
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L |
#42
|
||||
|
||||
Bij een schroefset heb je 2 veren, 1 kleine (spanveer) en 1 grote, die spanveer zorgt ervoor dat als de auto erg uitveert de veer toch op spanning blijft en dus niet ernaast kan schieten...
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#43
|
||||
|
||||
Quote:
... deze haal je dan eruit waardoor de wagen weer een stuk lager komt te liggen. Vind het zelf niet een raadzame actie met het oog op de veiligheid, maarja .... Er zijn meerdere manieren om je auto laag te leggen, en spanveren ertussen uithalen is wel het laatste wat ik zou doen. In het geval van Vinyard, zou ie wat strakkere bandjes om die 13' ers kunnen leggen, hoef je de spanveren er niet eens uit te halen
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#44
|
||||
|
||||
Mijn oude golfje 2 was ook erg laag. Ik had m gewoon met de snijbrander verlaagd. daarna nog een jaartje gereden to ie helemaal gaar was. Helaas geen foto's want de auto ligt op de sloop. t wordt pas eng als je met je karter over de grond schraapt.
T ziet er allemaal erg leuk uit maar zodra je schade rijdt weet je wel beter. Ik denk dat de meeste auto's welke je op meetings op de grond ziet hangen of gebouwd zijn voor de meetings of in het dagelijks verkeer weer wat hoger staan. Als je idd je motorblok omhoog hangt zal het beter gaan maar nog steeds valt er in nederland niet mee te rijden. Toch blijft verlagen erg leuk maar er zijn grenzen, mede afhankelijk van het gebruik van de auto Ik zou wel eens wat schade fotootjes willen zien, want daar hoor ik maar weinig over. groeten j-p |
#45
|
|||
|
|||
Quote:
ja aan de voor en achter kant was wat ruimte over. op 15 inch met 165 50 15 band lagen ze halverwege de wielkasten nieuwe project wordt lager en sneller |
#46
|
||||
|
||||
Quote:
staan op morufwv , FF CHECKUHH!!
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#47
|
|||
|
|||
heb nog geen echte schade gehad.
alleen losse voorspoiler. en vonkende draagarmen |
#48
|
||||
|
||||
ik lig hier ook best laag dacht ik zo,maxxx naar beneden op mijn RSjes met 165-50-15 rubber.
Ook ik heb er geen hulpveertjes meer tussen zitten,maar dan kan ik niet normaal meer rijden Het is tevens mijn daily,maar rij er normaal toch wel 1.5 a 2 cm hoger mee. Op deze manier kon ik net een flesdopje tussen mijn draagarm en asfalt leggen. Stuurstangen klappen en je homoconeten trekken dit niet echt lekker maar mooi is t wel grtz Tobias |
#49
|
||||
|
||||
He nou ik kan er denk ook wel ff tussen
Niet helemaal 2 low achter staat ie 4 cm hoger, vind het wel vet dat ie wat verder voor over staat Owja das wel me daily |
#50
|
||||
|
||||
De type 3 van en maatje van me nu met bbs-en eronder en weer iets lager!!!!!!!!!!! En gewoon met de hulpveer er nog tussen
En hij is ook nog te koop maar alleen zonder de bbs wielen......Maar met 15 inch staal
__________________
ALS JE WIL DAT DROMEN UITKOMEN, MOET JE WAKKER WORDEN!!!!!!!! |
#51
|
|||
|
|||
ja de truc is om met die veren er tussen er net zo laag te gaan.
en dat lukt. er zijn meerdere trucjes. ik laat alle veren er normaal tussen. en had nog draad over |
#52
|
|||
|
|||
ik ben ook niet hoog volgens mij
__________________
|
#53
|
||||
|
||||
|
#54
|
||||
|
||||
...zoe zeggen dat laatste een foto-jop is.... |