#21
|
||||
|
||||
Hoi Gert,
Inruil bespreekbaar, hoeft niet perse luchtgekoeld als het maar VW is wel tegen harde en technisch betrouwbare auto met recente APK, geen projecten, of opknappers. Dus helaas Gert, geen projecten daar heb ik helaas de tijd niet voor. Hij is trouwens nog niet verkocht. Quote:
__________________
69 Type 3 Fastback - 71 Type 3 Notch - 72 Type 1 Kever |
#22
|
|||
|
|||
hallo, bedankt voor je snelle antwoord,
er komt normaal iemand kijken voor de barndoor, dan zal ik eventueel als hij verkocht is eens komen kijken, op hoeveel euro's komt hij nu momenteel ? en is dat met keuring of ? want ik kom uit belgisch limburg |
#23
|
||||
|
||||
NIEUWE APK !!! echter 1 klein motorprobleempje, zie tekst. Prijs aangepast.
__________________
69 Type 3 Fastback - 71 Type 3 Notch - 72 Type 1 Kever |
#24
|
||||
|
||||
heb je toevallig het filmpje al gevonden?? ben benieuwd
__________________
Audi A6 avant 2.4 '01 (for sale) Audi A6 avant 2.5 TDI '01 VW Jetta 1.3 Elan '90 VW Polo 1.0 coupe '92 VW Golf4 TDI Highline '01 VW Golf1 1.1 '83 VW Golf2 1.8GT '88 |
#25
|
||||
|
||||
helaas filmpje nog niet gevonden. Dacht dat het op een CDtje stond maar de helft van de oude CD's kan ik niet meer lezen ben bang dat ze verloren zijn gegaan.
Quote:
__________________
69 Type 3 Fastback - 71 Type 3 Notch - 72 Type 1 Kever |
#26
|
||||
|
||||
auto rijdt nu niet neem ik aan, en wat kan de oorzaak zijn van zo'n schade?
__________________
Passat 35i 1989 |
#27
|
||||
|
||||
De auto rijd wel, alleen op 3 pitten en maakt een bult herrie.
De oorzaak van zoiets is volgens de Boxer gewoon een productiefout in de cylinderkop. De koppen zijn van Type-4 2-liter en zijn (flink) bewerkt. Hoogstwaarschijnlijk zal er in de originele kop (af fabriek) een gietjefoutje o.i.d. hebben gezeten en op den duur kan dat fout gaan. En dat was dus afgelopen week helaas. Er zit nu een klein gat (van ±0,3x0,3cm) en daar blaast ie dus hete lucht door naar buiten en cylinder 3 presteert dus voor geen meter. Er zit dus alleen fout in de cylinderkop, met de 3e cylinder etc is dus niets aan de hand. Planning is nu een komplete cylinderkop revisie en dan maar meteeen zowel links als rechts. Ik moet van een reserve blok (Type4 1800cc) nog even de koppen eraf halen en dan de 4 koppen afgooien bij de tuner en dan hebben we weer twee mooie nieuwe goeie cylinderkoppen. De fastback is ook zo te koop met dit cylinderkopprobleempje samen met een reserve type-4 blok, dus een handig iemand kan ik ook allemaal zelf (laten) doen. Quote:
__________________
69 Type 3 Fastback - 71 Type 3 Notch - 72 Type 1 Kever |
#28
|
||||
|
||||
Up
__________________
69 Type 3 Fastback - 71 Type 3 Notch - 72 Type 1 Kever |