|
||||
|
||||
hoe zit dat dan met open cv ? deze mag ook namelijk ,gesloten cv geldt vanf 86
|
||||
|
||||
Sorry vriend Serge maar open CV is vlgs de APK regelementen voor alle auto na 1974 niet meer aan de orde. Gesloten CV is verplicht na 1 januari 1974, tenzij er op kenteken deel 1 bijzonderheden over zijn vermeld. Heb de APK boeken er even op nageslagen...
|
|||
|
|||
Zojuist een geschenk uit de hemel gekregen!
Deze moeten het brute geweld straks aankunnen. Met dank aan Jurgen, voor de bemiddeling
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar Last edited by gti-g60 girl : 14-03-2007 at 14:12. |
|
|||
|
|||
Mooi spul weer girl
Quanta costa? En heb je dat via dat Scatenterpise wat ik daar zie gekocht of via iemand anders? |
|
||||
|
||||
hee ries ..wat word de doelstelling?
|
|||
|
|||
@ Mikkla , hoe en wat weet ik niet, Jurgen heeft voor meerdere mensen samen een grote bestelling gedaan in de us, ... kosta in huis 430euro.
@ Richard...doel..euh .....ik weet het zelf nog niet, in ieder geval een goed blok bouwen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ruikt lekker dat conserveringsvet bewaar je ook wat voor mij
|
|||
|
|||
tot hoeveel pk kunnen ze aan?
Had ik in een grote bestelling toch goedkoper kunnen leveren (natuurlijk weet je dit ook niet he haha), al bij al geen slechte prijs Jurgen is toch bluepower of zoiets he? die staat in mijn msn lijst ergens |
|
|||
|
|||
@ The green, die set wat jij aanbied is geen scat toch?
En hoeveel pk, geen idee!...
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar Last edited by gti-g60 girl : 15-03-2007 at 09:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
is geen scat nee, maar dat is allemaal 1 pot nat hoor |
|
|||
|
|||
Tot 600pk kunnen ze aan, ik heb ook een set van Jurgen gekocht.
|
|
|||
|
|||
moet voldoende zijn
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor Richard niet hoor, maar dan ben jij ook nog niet op de hoogte van zijn plannen denk ik
|
|||
|
|||
Ik heb wel een doel in mijn kale bolletje zitten , maar dat doel moeten de stangen ruim kunnen hebben
In tukkerland zeggen we : KWW. Kieken wat het word
|
|||
|
|||
Even een nieuwtje,
De k24 s2 turbo is verkocht, en na overleg met turbomel , maar besloten om een nieuwe garret lader te kopen . En wel eentje die niet snel moe is
|
||||
|
||||
en aan wat voor type moeten we dan gaan denken? GT28RS? 3071? vertel eens wat meer!
ik ben benieuwd wat voor een vermogen je uit je 16V wil gaan halen. ik zal ff iets toevoegen,en dan mag jij raden waar ik voor mezelf mee bezig ben. eigenlijk zonde om die mooie glimmende dingen straks weer af te dekken. Last edited by O.Z racing : 02-04-2007 at 22:35. |
|
|||
|
|||
@ William
Het vermogen???, gevaarlijke uitspraak nu ,,,, 350-400pk. En het type turbo word: Garrett T3/TO4E 50 trim w/ .63 a/r Wat nu nog wel moet gebeuren: het verbrandingsruim in de kop bewerken, ivm het pingelen. Maar de kop komt volgende week terug van het revisie bedrijf, dus de frees word alweer warmgedraaid
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar Last edited by gti-g60 girl : 03-04-2007 at 07:59. |
|
|||
|
|||
Die turbo heb ik ook (wel denkik .48 hotside, heb maar een 8vtje he)
|
|
|||
|
|||
Gaaf project!
|
|
||||
|
||||
Gaaf project ja, benieuwd naar het resultaat vooral.