|
|||
|
|||
Hej hallo, deze golf is van mijn broer johan. Zijn zeker mooie velgen, zaten eerst onder zijn rode golf 1 cabrio. Die krijgt nu zwarte 2 delige bbs velgen,met als t goed is gepolijste rand en een zwart hard. Waren jullie dat die ons voorbij kwamen fotograverend op de trugweg? Wij reden met 3en terug. Grijs golfje 1 turbo en een blauwe golf 1 g60 en deze dan. Nog ff leuk gespeelt ook Arno
G40 en G60 laders te koop,Diverse bewerkingen en revisies met garantie!! Last edited by polo 3 : 26-03-2007 at 16:31. |
|
|||
|
|||
hier zitten ze onder de cabrio
|
|||
|
|||
die "2 goede dingen" zijn van simone de automaxx**** voor de mensen die zich vervelen ze is snachts ook op sbs6 te bekijken met die blonde....
leuk ding om te zien maar ze gooit haar rep. te grabbel.. @ lennart mooie foto van de HRS polo en omega btw
|
||||
|
||||
Opzich viel me de meeting niet eens tegen. Veel tupperware dat zeker, maar er stond ook zeer zeker leuk spul! Alleen de pest is het wegkomen van het parkeerterrein! Heb een uur in de rij gestaan, en in dat uur 1 plek vooruit gereden. Op een gegeven ogenblik heb ik de bus omgekeerd en lekker om de rest heen naar voren gereden. Toen was ik er gelukkig vrij snel uit doordat een paar gasten iets beter het verkeer konden regelen dan de verkeersregelaars van het evenement! Dikke duim voor die jongens!
|
||||
|
||||
WATSKEBURT?!
|
||||
|
||||
Quote:
Patserrrrrrrrrrr Niet de eerste keer dat ik zo'n foto heb gezien... Ook al een keer bij een Automaxx evenement in Biddinghuizen |
|
||||
|
||||
Best triest zulke figuren
|
||||
|
||||
die bmw lag toch vorig jaar in de (over) de sloot????
|
|
||||
|
||||
Quote:
ben niet geheel objectief hier natuurlijk Gelukkig zijn er bij andere merken ook mensen die het begrijpen (vind ik persoonlijk)
|
||||
|
||||
das mijn kameraadje paul
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is echt een mooie bmw helemaal af. Vind die oranje kever ook altijd grappig echt een super snel ding
|
||||
|
||||
Quote:
Zullen de goede VW-invloeden van jou dan wel geweest zijn die hem hebben geholpen om op het rechte tuningpad te blijven Zo zie je ze niet veel.
|
||||
|
||||
mwah ken de auto van binnen en buiten,,, helemaal af is nog zeker niet
|
||||
|
||||
paul heeft een hele tijd een golf 1 cabrio 16v gehad.. een groene met creme dak..
bmw is idd wel leuk... porsche remmerij etc. maar hij geilt nog altijd op de lupo..
|
||||
|
||||
Quote:
Brug Met Wielen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Vergeleken bij de vele bagger BMW's die je in Rotterdam ziet is het in ieder geval een parel. En af is ie nooit he!
|
||||
|
||||
tja..we zijn wat deze dingen erg..(op z'n fries) zinnig..puntje precies..
maar het is een bmw 325 omgebouwd naar een s50 dus 3.0 m3 motor met alpha N en een carbonnen airbox.. en precies 0,8 seconde langzamer dan ik in hans zijn m3 3.2 (moest het ff plaatsten, leest ie vast wel)
|
||||
|
||||
Quote:
watseens50?
|
||||
|
||||
Inderdaad een erg mooie BMW die van Paul. Vooral na de spuitbeurt erg opgeknapt! Maar die velgen blijven niet toch? Tenminste dat heb ik gehoort. Zou jammer zijn.
|
||||
|
||||
s50 is een 3.0 e36 m3 motor. dus standaard 286pk.
3,2 heeft 321 pk paul heeft een kleine 320pk met alpha n en chip met carbonnen airbox