|
||||
|
||||
Ziek laag
Deze gozer rijdt met een incomplete schroefset en 13 inch velgen.
|
||||
|
||||
spanveertjes eruit gehaald?
|
|||
|
|||
apk gekeurd ????????
|
|
||||
|
||||
Dit slaat ook nergens meer op...
|
|||
|
|||
Lekker laag.
|
|||
|
|||
Jaaaah, lijkt wel zo'n arreslee, met van die wieltjes voor als er geen sneeuw ligt
Ik vind t goed
|
||||
|
||||
Vinyard zit toch ook hier op het forum??
heb ook zo mijn bedenkingen bij deze wagen omdat het een daily is niet normaal mee te rijden, gewoon ziek laag maar toch niet vaak gezien een golf 2 die zooo laag ligt
|
||||
|
||||
yep spanveertjes eruit, en hij rijdt hier al 3 weken mee rond en nog niks aan de hand.
|
||||
|
||||
zal lekker sturen? maar is idd laag
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn golf 2 ligt ook ontzettend plat, maar dan op fatsoenlijke 15inch wielen, met orginele wielen kan elke golf 2 zo plat liggen. Ik vind het helemaal super!!
Alleen het probleem bij zo laag is het volgende, tenminste bij mij zitten mijn aandrijfassen en stuurstangen ontzettend in de weg, deze zitten namelijk contant in de carroserie.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat heb ik ook al meerdere malen meegemaakt ja dat `t zooitje allemaal in de weg zat Maar dit is wel bruut om zo te zien ja, ik zou haast nog een golfje erbij kopen alleen al om ook zo laag te gaan |
|
||||
|
||||
Dit is de auto van een maatje van me.................Is ook telaag eigenlijk.............Kan bijna niet eens bij mij voor de deur komen......Ja met veel moeite!!!!!!
|
||||
|
||||
Zo laag dat vind ik ook weer niet mooi en rijd ook nog voor geen meter. Als je een te hoog steentje tegen komt hang je
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
@ blom de gekste: heb die auto op de midwintermeeting gespot en vond het een hele strakke 3, echt een superding
@ Fire and Ice vr6: Ding hangt ook ziekelijk laag |
|
||||
|
||||
Daar mag je de hele bodem wel bekleden met aluminiumplaat en op kritieke plekken met titanium
En de motor voorover kantelen zodat het diff hoger ligt en de aandrijfassen dus wat minder schuin. En flink je binnenschermen aanpassen. Het heeft wel wat, maar mij niet gezien als daily. |
|
||||
|
||||
Nou, ik vind er geen reet aan.
Met de stelling, hoe lager hoe mooier, ben ik het niet eens. Het hele verband van de auto is dan gewoon weg, de wielen moeten netjes de lijnen van de wielkastranden volgen, maar meer ook niet. |
|
|||
|
|||
ieder zijn ding maar ik vind het heel gaaf !!
niet erg functioneel maarja wie laag wil zijn moet omrijden !!!! gr. Martijn