|
||||
|
||||
'Dude, heb jij dan gaten in je schutbord?! Ik kan nog wel terecht in een speciaalwinkel, maar jij moet helemaal naar een speciale speciaalwinkel... '
LOL maar ff on-topic: Ziet er steeds beter uit zeg! Nog plannen om er wat extra paardjes uit te halen? |
|
||||
|
||||
mooi roald...binnenkort ff showen!
|
||||
|
||||
eigenlijk moet je dit topic nog eens overdoen op het internationale gedeelte.. die yanken worden gek :p
|
||||
|
||||
veel beter met die kabels weggewerkt
|
|
||||
|
||||
ken ie wel englis? :p
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kan je in ene polo beter de voorstoel eruit halen en de achterbank wat naar voren schuiven Mooi project weer eens wat anders dan de 16v of G60 in een type 1 |
|
|||
|
|||
En nooit dingen op je dakje zetten... wat denk je wel!
zit ondertussen een mooi laagje stof op de wagen....staat al geruime tijd binnen!!!!! verder, bedankt voor de reactie, en dat showen zal zeker nog wel gebeuren. Eerst nog ff wat probleempjes verhelpen(zie andere thread bij polo) en dan lekker fluiten!! groet, roald |
|
||||
|
||||
@ topicstarter.. Ik ga ook een g40 blok in m'n golf 1 leggen, maar dan is m'n golf origineel een 1.5.. Wat voor problemen ben je allemaal tegengekomen met deze operatie?
Gr Tim |
|
||||
|
||||
net als iedereen zegt: mooi project
wat je tot op heden nooit zag succes en tot shows |
|
||||
|
||||
hij heeft een 1100 als basis... motorsteun rechts is zowieso moeilijk, baksteun moest aangepast, steunen voor de intercooler, benzinepompen heeft ie ook veel gedonder mee gehad geloof ik...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
G40 is toch ook een 1300? Niet dat ik er veel verstand van heb motorsteunen omzetten moet niet zo'n erge ingreep zijn iig, als je weet hoe je moet lassen tenminste als je t andersom doet (1100 naar 1500+)... |
|
||||
|
||||
je zegt het goed als je weet hoe je moet lassen.... de apk zal niet blij zijn met wat beunwerk wat eruit ziet als bras denk..
maar met dit soor projekten kom je die dingen eenmaal tegen maar da,s toch ook weer het leuke ervan dacht ik zo. aldoende leert men zeggen ze. |
|
||||
|
||||
G40 is idd ook een 1300 small block... MAAR de steun van een G40 zit gelijk de lader aan vast... dus die steun zul je of aan moeten passen, of een andere steun maken. omzetten is dus helaas geen optie. Daarnaast past op een of andere manier de G40 5-bak ook niet in de steunen van de 1100/1300 4-bak... misschien dat er een steun is die wel past, maar durf ik niet te zeggen... Maar het aanpassen van die steun is goed te doen, aangezien het gewoon een ijzeren steun is, dus last prima...
Ik weet het niet zeker trouwens, maar ik geloof dat de steun aan de voorzijde ook niet over te zetten is... Maar ik ga nu steeds uit van een 1100/1300 als basis... weet neit of er veel verschillen zijn met een 1500 als basis.
|
||||
|
||||
hee zit goet uit
je ziet het niet vaak in een mk1 ik heb een g40 in mijn mk1 jetta geboud alleen die motorsteunen waar eff moerlijk te maken maar de rest was wel makelijk de draadboom is ook niet moerlijk het was ook een 1300 dus assen hoeft ik niet aan te passen. jetta g40 |
|
||||
|
||||
heb je geen foto,s van die jette g40? ben er wel beneiwud na.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jah, ik ook wel.
|
||||
|
||||
kom op met die fotos wil ik wel even zien lijkt me wel mooi
|
|
||||
|
||||
leuk ! je ziet het niet vaak een g40 in een mk1
ik heb ook een g40 motor in mijn jetta mk1 geboud ik heb er nog mee op auto maxx summer edition gestaan maar hij is nu weer uitelkaar voor een grote opknap beurt |