|
||||
|
||||
in de pocket! over 2 weken ophalen.
roestvrij, deukvrij en nagenoeg krasvrij, slechts 146dkm op de tellert met NAP. Wel zal ik over een maand of wat gaan zaniken over het interieur. Er moet effen zwart in komen en stiekem moet ie wel wat omlaag, niet teveel want me meis moet het niet zien Ik had beloofd niets aan de nieuwe daily te verbouwen Last edited by Edward : 18-02-2007 at 11:21. |
|
||||
|
||||
Congratuliere ouwens
|
||||
|
||||
Exact dees. Zeer nette staat, weinig krassen, geen roest of deukjes. Een keer in de poets zetten en hijs als nieuw.
Interieur is in goede staat, ware het niet dat ik een effen zwart interieur wil: heeft iemand een golf 3, 3 deurs zwart interieur liggen???? Een ander zwart stuur zet ie er in voor mij. Dat rode ding gaat eruit! Was van brandweer an geweest, de auto heeft gelukkig vaak binnen de poorten (droog) van de kazerne gestaan en heeft alstijd netjes zijn beurt gehad. Schappelijke vent, ik kon nog 250eu van de prijs af lullen. Zit nog radio CD spelert in met 4 extra speakers, moet alleen de bedrading ff aanleggen maar dat is leuk om te doen. Verder werkt alles en zijn de wielen nagenoeg niet verweerd. Plannen? weinig: Ander interieur (zwart, effen) 4cm omlaag R32 blok erin klaar! Last edited by Edward : 19-02-2007 at 07:23. |
|
||||
|
||||
Mooi exemplaar hoor!
|
||||
|
||||
Leuke kar! Ben het met je eens dat dat stuur eruit moet en een ander interieur (Recaro?!) erin.
|
||||
|
||||
neu, geen recaro. gewoontjes is bij dees goed genoeg.
|
|
|||
|
|||
mocht je idd aan een nieuw interieur kunnen komen, dan ben ik zeer zeker geinteresseerd in je bestuurdersstoel en je originele stuur !
|