|
||||
|
||||
BBS RM 0,5J en BBS RS 1,0J Randen 15inch
Heb een paar gebruikte BBS randen over:
1x BBS RM 0,5J geschuurd zonder stoeprandschade moet nog gepolijst 20,- 1x BBS RM 0,5J gepolijst zonder stoeprandschade glimt goed 30,- 1x BBS RS 1,0J gepolijst zonder stoerandschade glimt goed 50,- 1x BBS RS 1,0J gepolijst, heeft op 1 plekje schade glimt goed 40,- Mogen dus los weg voor bovengenoemde prijzen. Alle 4 randen samen 120,- De 1,0J randen samen 80,- Eventuele verzending 8,- De gepolijste randen zien er goed uit maar hebben wel hele lichte gebruikssporen maar niks bijzonders, behalve dan 1 RS rand met wat schade op de rand. 06-41843898/PB/erdem@bkcustoms.nl
|
||||
|
||||
die van 50 euro wil ik wel hebben..
komen we uit via een pmetje
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil nog even afwachten tot maandag of iemand niet beide 1J's wil anders komen we er wel uit.
|
||||
|
||||
up
|
|||
|
|||
vanwaar ben je ergens? passen normaal de rs randen ook niet op rm? ale ik dacht dat toch? ben mss geintresseerd voor alles dan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Castricum. Die van 15" passen op RM en RS. Beide 30 schroefjes dacht ik.
|
|||
|
|||
waarom woont iedereen hier toch zo ver in nederland kan da nu nooit is zuid nederland zijn ofzo das toch al dichter bij belgie
spijtig |
|
||||
|
||||
Ik kan morgen foto's erop zetten, en kan altijd de randen op de post doen.
|
|||
|
|||
check pm , kan die ene dat niet gepolijst is eventueel gepolijst worden of is ditgeen mogelijkheid? heb zeker intresse en als die schade aan die ene rand niet te groot is zou ik ze eventueel allemaal nemen.
|
|
|||
|
|||
nog geen fotos?
heb je enig idee wat verzendingskosten zouden zijn naar belgie? |
|
||||
|
||||
gezien de intresse, kun je het makkelijk als een set kwijt.
ik heb inmiddels via ebay een andere gevonden
|
|||
|
|||
1 inch al verkocht ?
Anders wel belang bij.
|
||||
|
||||
ongepolijst 0,5J
gepolijst 0,5J 1,0J met schade 1,0J zonder schade De foto's zijn wel erg mooi geworden moet ik zeggen Nogmaals het zijn nette gebruikte randen dus geen nieuwe. Keus is op dit moment aan de dronkaard!
|
|||
|
|||
als het van mij afhangt mag je ze verkocht zetten
|
|
||||
|
||||
Verkocht!!!