Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 03-03-2007, 12:15
GTI 16V GTI 16V is offline
Forum Newbee

Default Even voorstellen

Beste VW-liefhebbers,

Ik hou zelf niet van uitgebreide, langdradige verhalen, dus ga het kort proberen te houden

Een korte levensomschrijving: Mijn naam is Ad en ik ben 21 jaar oud. Ik woon op mezelf in Zaandam, studeer voltijd Aviation Engineering (luchtvaarttechniek) aan de Hogeschool van Amsterdam, en werk tussen de 36 en 52 uur per week in de beveiliging. Ik heb al 4,5 jaar een relatie met mijn schatje, en in april geven wij elkaar het ja-woord

Ik ben een Fiat liefhebber Ik heb tot nu toe 4 keer een Fiat gehad: 3X Uno en 1X Panda, waaronder mijn all-time-favorite: mijn Uno Turbooooooooo Een fiat uno met een 1303CC Turbo blokkie, perstte met gemak 105 pk uit een 1.3L, en was zonder extra uitgaves/kosten op te voeren tot dik 140 pk Now that's cheap. Behalve als je lager-schade krijgt, dus Uno = EXIT

Ik heb een half jaartje rond gecrosst in een Vento, en sinds enige tijd rijd ik dus Golf. Het is een MK2 16v PL uit 1987, ingevoerd in 1997. Koets is opgeknapt, en het blok heeft een revisie-beurt gehad. Ik rij erg voorzichtig/zuinig met mijn blauwe PL, ik ben van plan om zolang mogelijk veel plezier te beleven in mijn beestje. Op dit moment heb ik al het 1 en ander aangepast naar mijn smaak, en ook ik heb een hele waslijst van dingen die ik wil aanpakken En dan te bedenken dat ik eigenlijk de auto wilde verkopen (door ziekte weliswaar)... tis maar goed dat ik vroegtijdig bij zinnen kwam (letterlijk)

HIer zijn enkele pics, zoals het hoort:

De eerste foto's zijn gemaakt kort nadat de auto in mijn bezit was. De voorkant stond nogal hoog op z'n poten door een ongelukkige bandenmaat inmiddels is dat al opgelost De onderstaande foto's zijn eigenlijk nietszeggend, maar laten wel zien dat ik in de afgelopen weken wel "wat" heb gedaan

Ik zal mijn project de komende tijd op t forum plaatsen. Actuele foto's van hoe de auto er nu bij staat volgen gauw.

Ciao
Ad

PS: ooit een reuzen-citroen gezien??? check this out! Dit is geen grap!

Reply With Quote
Old 03-03-2007, 12:29
LinnieTDI's Avatar
LinnieTDI LinnieTDI is offline
Postwhore

Welkom

Dikke citroen

Waar de F*CK is Jelle ??

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Reply With Quote
Old 06-03-2007, 11:34
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Welkom

Vette "AX" !!
Old 06-03-2007, 11:38
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Welkom, nette wagen. Kom er ook andere deuren in? Aangezien je wel dikke bumpers hebt.
Reply With Quote
Old 06-03-2007, 14:32
Forum Newbee

Bedankt voor de positieve reacties! Het liefst zou ik ook andere deuren erin plaatsen, maar ben veel te bang dat er een kleurverschil gaat optreden Aangezien de kleur een mengsel is, gaat dat dus knap lastig worden Heb veel plannen met de auto, maar daarover binnekort meer.....

Ciaociao
Ad

PS. @ LRR: zeer dikke "AX"
Reply With Quote
Old 06-03-2007, 16:05
Fabian_GTI's Avatar
Fabian_GTI Fabian_GTI is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to Fabian_GTI

Welkom man, nette 16v !
Leuk gedaan met je stoelen dat ziet er lekker fris uit, past mooi bij de kleur van je wagentje :-)
Old 06-03-2007, 17:10
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life

Welkom en succes met de plannen
Old 06-03-2007, 17:24
Sjoes 85
Guest

Vette gave bak! Die ATS-classicjes staan m goed...
en wat doe jij zoal met een dikke citroen?

Groeten, Dennis
Reply With Quote
Old 08-03-2007, 19:33
Forum Newbee

Ja de stoelen geven em net dat beetje extra. Binnekort ga k eens ff de deurpanelen aanpakken En een mega-citroen is altijd handig voor mega-salades en om kleine broertjes mee te pesten
Reply With Quote
Reply

Posting Rules