|
|||
|
|||
Webers opgehaald !!
Gisteren m,n webers opgehaald bij stroeve , ziet er volgens mij wel strak uit
Wat vinden jullie er van ?? |
|
||||
|
||||
Zien er inderdaad strak uit zeg!
|
|
|||
|
|||
Ziet er super uit !!!!
|
|||
|
|||
Ik ben er errug blij mee maar het is geen aanrader om het te doen , alle gas kleppen zaten vast door het badje waar die in gelegen heeft
Dus het spulletje kon eerst uit elkaar en moest even grondig onderhanden worden genomen. Maar zie het resultaat, nou ff afwachten of ie strakxx nog wil aanslaan |
|
||||
|
||||
badje? verdichten gaat toch met plastic kogeltjes?
|
||||
|
||||
Oefffffffffffffff.......
|
|||
|
|||
Er gaat ook vloeistof bij ,weet alleen niet wat , zal het morgen ff vragen ben ook wel benieuwd
|
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit....meer foto`s van je auto?
|
||||
|
||||
In 1 woord: SUPER!
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit loopt het ook zo goed
|
|||
|
|||
carb's hangen er zeker netjes bij nico !!
(heb ze zondag live mogen aanschouwen !!) gr. Martijn en idd
|
||||
|
||||
Jjaja,dat ziet er heel goed uit!!
Maar hed je idd wat meer foto,s van de wagen?? kunnen we ffe kwijlen..
|
|||
|
|||
kwijlen gaat zeker lukken !!
golf staat er erg netjes bij !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
het geluid is het mooist vd webers
alleen het geluid is al geweldig
verder ziet het er super uit |
|
|||
|
|||
Zodra het wat beter weer is mag tie naar buiten
Dan neem ik ff de tijd om wat mooie pic,s te schieten. Ik heb het zo allejesus druk met mn werk wat het ook niet makkelijk maakt Maar ze gaan zeker komen , want het begint nu wel te kriebelen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben benieuwd, maak dan maar gelijk een project topic aan |
|
||||
|
||||
Nice, alleen die luchtfilters zijn drama. Investeer in een airbox of grote schuimfilters met pasplaat.
|
|||
|
|||
Ziet er buitengewoon DIK uit! Binnenkort wil ik ook over stappen op carbs, als ik dit zie dan begint weer helemaal te kriebelen .
Succes ermee! Ciao Ad |
|
|||
|
|||
Hey Stijn waarom zijn die filters drama dan Ik heb wel die kelken die er bij horen liggen met schuim covers ,maar ik vond dit wat ik nu heb gekocht er wel heftig bij passen. Looks wil ook wat natuurlijk
Mare Ron huizer heeft ze toch ook op zn MK I vr6 zitten ? Stijn graag een reactie! |
|
||||
|
||||
Looks willen ook wat, maar die Puch Maxi filters zijn niet de beste performers. Ze schieten snel dicht en als ze nat raken (in de regen rijden) dan is het helemaal over. Voor de beste resultaten is een airbox aan te raden, op de tweede plaats een groot schuimfilter.