|
||||
|
||||
vacuum slang 16v kr 1 meter lang van waar tot waar
vacuum slang 16v kr 1 meter lang van waar tot waar
ik had gelezen dat de vacuumslang bij een 1.8 16v kr precies 1 meter lang moet zijn maar van waar tot waar moet hij 1 meter zijn mischien iemand tekening van het vacuum systeem van een mk2 16v kr verder had ik er een powerohr tussen zitten deze is er nu weer even tussen weg nu heb ik dus weer 2 aansluitingen 1wie naar de stk gaat en 1 wie aan de onderkant zit deze had ik afgedopt maar nu had ik hem dus weer aan gesloten maar dan valt hij terug in toeren met gas los laten kopeling in en dan hapert hij bij de 1800 toeren 1 keer en zakt hij verder terug in toeren naar de 1200 en dit loopt hij altijd 1200 toeren stationair dit moet 950 zijn morgen ga ik kijken of alle vacuum verbind rubbertjes nog goed zijn en kijken of de slang wie 1 meter moet zijn ook daadwerkelijk 1 meterlang is Last edited by 1800 16v kr : 14-01-2007 at 20:40. |
|
|||
|
|||
Staat nergens in ETOS van 1000mm
Wat ik kan vinden zijn deze lengtes van de kunstof vacuumslang:450/1270/300/280/480/350mm En dat is een rol van 5meter te verkrijgen |
|
|||
|
|||
de slang moet idd 1000mm zij 1 meter duss
|
|
||||
|
||||
van het blok naar de computer 1 meter precies
|
||||
|
||||
dus van waar die de vaccuum aan het spruitstuk zuigt
via de zwarte rubberen slangen wie ook naar de vacuum rembekrachtiger naar de comp dus alles gewoon bij elkaar moet een meter zijn snap ik dat zo goed |
|
||||
|
||||
vanaf de achterkant van je inlaatspruitstuk (ergens bij gasklephuis) tot aan je computer. Maar volgens mij vlamt een KR zonder een computer. Hij heeft wel zo n ontstekings module maar geen computer computer toch?
|
|
||||
|
||||
kr heeft
1 ontstekings module 1 soort van comp waar een vacuum op aan gesloten zit 1stationair regel aparaat achter het midden console |
|
|||
|
|||
[QUOTE=1800 16v kr]kr heeft
1 soort van comp waar een vacuum op aan gesloten zit Die regelt de vervroeging van de ontsteking |