|
|||
|
|||
golf gti 2 groen orgineel nederlands
ik ga het nog 1 x probeeren
te koop golf gti bouwjaar 1990 groen ( oakgrun L94E ) 5 deurs orgineel nederlands leer paket ( stuur pook knopje pook zak en handrem) in zeer nette staat elektries verwarmde sproeiers intr in super nette staat inc boekwerk met rekeningen stuurbekrachteging 15 inc staal orgineel vw !!!!!!!!!!!! met zeer nette banden orgineele navi antenne van volkswagen km stand auto 298.000 motor km stand 106.000 is nieuwe ruil motor van vw in gekomen inc versnellings bak rijd als nieuw nu met splinter nieuwe apk gaat weg ivm aankoop jongere auto zit iets spuit werk aan de achterkant ( ex gas vulling ) onderdeelen zitten er bij evt andere achter bumper zonder trek haak er bij ( orgineel vw ) echte hollandse gti orgineel en niet uit gejakkerd .......... vraag prijs 1750,-€ Last edited by voklswien : 12-05-2007 at 08:51. |
|
|||
|
|||
aan komende week nieuwe apk
Last edited by voklswien : 17-03-2007 at 10:00. |
|
||||
|
||||
Waarom niet nu al een verse apk erop? De vervaldatum wordt dan gewoon 12-04-2008.
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me stug gezien het kenteken wat met YB begint. Quote:
hoort bij de uitvoering Quote:
Heb je een foto van deze schade en wat voor onderdelen krijg je er dan bij? En tenslotte, doe je ook aan inruil?
|
|||
|
|||
Quote:
afspraak gemaakt met garage ..en om dat mijn vrouw er altyd mee rijd en hem eigenlijk niet kan missen moet je zo iets in plannen Quote:
Schade is heel makkelijk ....ex gas vulling .en roest plekje van 3 x 2 cm, en roest plekje onder op de deur achter ( is te maken ) Onderdeelen die er bij zitten zijn deur achter ( er bij gezocht in het geval hij niet te redden was ) en een orgineele achter bumper zonder trek haak, en verder wat je nodig denk te hebben want heb zat liggen . Leer paket zal er wel bij hooren ,maar zit er ook bij ,en in nette conditie Want hoe vaak mist er niet iets van die dingen ....91 is typ fout is van 1990 ...in ruil is mogelijk maar liefer niet mijn vrouw wil weer wat jongers gaan rijden ...polo of id auto is echt heel netjes ...en orgineel Last edited by voklswien : 04-03-2007 at 08:52. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn vraag was of je de auto hebt...ben erg aan het twijfelen want rotterdam friesland is een grote afstand, maar als de auto zo is als je zegt dan wil ik eventueel die trip wel maken.
PB me even
|
|||
|
|||
ik heb de auto ja zeker maar ik mag er bijna nooit in rijden nederland is niet zo groot toch ....naar de wothersee rijden duurt langer
Last edited by voklswien : 17-03-2007 at 10:03. |
|
|||
|
|||
gaat ie nog een keer ....prijs aan gepast ivm met apk
|
|
|||
|
|||
prijs is om dat het moet heren en dames
goed net bod is welkom ...volgende week gaat ie voor de apk dus die krijg je er gewoon bij Last edited by voklswien : 17-03-2007 at 10:01. |
|
|||
|
|||
zaterdag upje
|
|
|||
|
|||
apk geweest ..kop lamp afstellen achterste lager op stellen en lampje van kenteken stuk zaterdag ff maken en af melden maar
|
|
|||
|
|||
nette auto om te zien.
het is dat ik al 3 auto's heb. is het een 8 of 16V???? suc6 met de verkoop. |
|
|||
|
|||
Quote: