|
||||
|
||||
Quote:
Jaah toch maar de rode Thanx voor je reactie ! |
|
||||
|
||||
Is echt heel mooi geworden Pj ...Lekker strak
|
||||
|
||||
Midwintermeeting VW-Speed 2007 !
Pics van de Midwintermeeting @ Lichtenvoorde:
Last edited by PJVL_G60 : 27-02-2007 at 19:01. |
|
||||
|
||||
Ey Pj mooie foto's echt super kijk al uit naar de volgende meeting
groetjes joey
|
|||
|
|||
staat er mooi bij! jammer van de 4e foto....
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik zie het niet goed zit een zwarte vlek in het beeld
|
||||
|
||||
Quote:
Jah zo kan die wel weer.. Die beste man wou iig nog even aan de kant gaan, helaas niet genoeg maargoed alleen het idee he |
|
||||
|
||||
Hey mensen !
Ik heb de laatste tijd niet veel meer van me laten horen maar ben nog altijd druk bezig met de golf Heb besloten mijn bbs rs'jes op te laten knappen. Zal het hem net doen als er bling bling randjes en boutjes opzitten Ga ze niet zelf opknappen maar laat het doen door Ruurd. Had hem tijdje terug beloofd zijn turbo's te kopen en waren zo goed als verkocht, maar had op het laatste moment toch afgezegt...hier nogmaals mijn excuses voor ruurd Maargoed had hem als tegenoptie wel beloofd dat als ik mijn wielen zou laten opknappen ik het door hem zou laten doen Wel zo aardig en netjes lijkt mij he Heb er dan ook het volle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen Hier een aantal pics van de bbs'jes hoe ze er nu bij liggen in de schuur: Om de tijd even te overbruggen rij ik zolang met dit setje rond Erg jammer dat de whitewalls er voor al af zijn maarjah.. En uiteraard stickertjes van Volksforum.com erop gefixt..man wat een takkewerk die dingen plakken ! Onderste lijntje heeft zich helaas ook al losgelaten.. Groeten, Last edited by PJVL_G60 : 09-03-2007 at 18:41. |
|
|||
|
|||
Komt helemaal goed met je rs
|
||||
|
||||
lache die whitwalls eronder, als je nou aan 1 kant die whitewalls zet en de andere kant die zonder dan valt het niet zo op
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Gaat helemaal goedkomen pj, zie er al naar uit als je jou bbs terug hebt. Word weer pics schieten...
__________________ MK1 vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaah idd, kan eerlijk gezegt ook niet meer wachten |
|
|||
|
|||
Quote:
Ze zijn klaar, dus je kan ze komen halen. Je hebt pb
|
||||
|
||||
Quote:
Zie je zaterdag ruurd |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Thanx..lekker hoor
|
|
||||
|
||||
Sow, ben vandag richting Westergeest gereden om de wielen weer op te halen !
Daar aangekomen nog even een praatje met Ruurd gemaakt en gauw weer deze kant op gereden. Ik ben echt zeer tevreden over het eindresultaat Het is nu even wachten op de bandjes en dan ga ik ze onder de golf zetten. De banden worden 185-45-15 ! Zal straks nog even een paar foto's maken van de wielen maar zoals je ziet heeft Ruurd er hier boven ook al 2 geplaatst Groeten, |
|
||||
|
||||
Wielen zien er goed uit, komt helemaal goed als ze weer onder de mk zitten
__________________ MK1 VW haaksbergen |
|
||||
|
||||
hoeveel J waren die velgen ook alweer ?