|
|||
|
|||
bougies heb ik laten bestellen dus weet niet precies en verdelkap en rotor word bij apk gedaan denk ik heb het zelf gedaan namelijk, werk zelf in de zorg dus vond het al heel wat dat ik dit zelfheb gedaan als meid zijnde in de buurt stonden ze wel allemaal te kijken moest het op straat doen hihi
|
|
||||
|
||||
Heb er ook wel respect voor, maar in principe voor iedereen die zijn/haar eigen onderhoud doet...
Maareh, in de zorgdossiers kun je misschien gewoon doorschrijven, maar voor de leesbaarheid op het forum zouden punten en komma's wel handiger zijn? |
|
|||
|
|||
oudelut
Oke ja snap je. Maar zorgdossier is dat gewoon dit gedeelte, waar we nu zitten. Ik heb namelijk nog geen verdere dingen op het forum staan van me auto, terwijl ik dat nog wel graag wil gaan doen. IK heb nu vakantie dus heb ik de tijd. Groetjes. |
|
||||
|
||||
Quote:
Met andere woorden: Wat staat hier? ( hoofdletters, leestekens: soms best handig).
|
|
|||
|
|||
oke sorry
Bougies heb ik laten bestellen,dus weet niet wat het voor merk was. Ook niet echt gekeken op het doosje. De rotor en verdeel kap laat ik bij de apk doen. Ik had namelijk de rest zelf gedaan. Aangezien dat ik zelf in de zorg werk, vond ik het al heel wat dat ik dit zelf op straat heb gedaan. De buurt stond raar te kijken, een meid aan auto aan het sleutelen. |
|
||||
|
||||
Wow! Dit had ik zelfs niet uit de eerdere post gehaald...?!
Was dit nu een kwestie van generatie-kloof als zijnde MSN-taal, of gewoon luiheid? Ik hoop maar dat je lui bent...?! |
|
|||
|
|||
Nou gewoon snelheid en maar ff de tijd hebben. Wilde wel de dingen melden.
|