|
||||
|
||||
Kans op T2a bij iedere kassa transactie bij de Gamma
Wat leest ik in de Gammakrant? Je ken bij de Gamma een T2a winnen bij iedere kassa transactie.
Ik denk dat ik de spullen voor mijn verbouwinkje maar stuk voor stuk gaat afrekenen! De echte luchtgekoelde VW-liefhebbert ken niet zonder de Gamma!
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by VWrijder : 20-02-2007 at 21:12. |
|
|||
|
|||
Klopt wist het maandag al, van mn vriendin haar broertje.
Die werkt er.
|
||||
|
||||
snel naar de gamma dan maar
|
||||
|
||||
Quote:
morgen pas
|
||||
|
||||
zijn nu toch dicht
voor de deur slapen
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zou dat nou zijn....
|
|||
|
|||
Voor de oplettende lezer, de bus is gerestaureerd door Kieft en Klok Mooie reclamestunt...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. Nu je het zegt (Had de tekst nog niet eens goed gelezen)
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by VWrijder : 20-02-2007 at 21:42. |
|
||||
|
||||
tis iig een kwaliteitsbussie lijkt me dan
nu dus maar alle schroeven los afrekenen |
|
||||
|
||||
Maak kans op een cadeaubon t.w.v. € 35 (500 stuks), een schaalmodel van de Gamma-bus, of de hoofdprijs; deze hippe Volkswagenbus! Voer hieronder uw gegevens in, voor 8 april worden de winnaars geïnformeerd.
|
|||
|
|||
Das wel beter. Vanavond maar meteen ff naar de Gamma. Moet daar een kast ophalen. Deze bus wordt van mij.
|
||||
|
||||
een leuke actie, maar ik lees net dat er 2,6 miljoen loten zijn!
dan heb je statisties gezien niet veel kans (niet dat dat me er van weerhoudt om mee te doen)
|
||||
|
||||
2.6 miljoen loten waarvan er straks 2 miljoen in handen van volksforum leden.
|
||||
|
||||
GVD!! Ben net bijna klaar met verbouwen.
Ik ben de afgelopen maanden wel 200X bij de Gamma geweest |
|
||||
|
||||
Het is alleen wel te hopen dat de bus in liefhebber handen komt, en niet bij één of ander dwaas die de bus gebruikt voor ritjes van en naar de Gamma.
In het geval dat de bus in niet liefhebber handen komt, dan zal hij wel rond half april te koop aangeboden worden... |
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen nog niet klaar hier |
|
||||
|
||||
klopt boessie was in almelo
|
|
||||
|
||||
je zou er spontaan van gaan verbouwen
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer dat het spuitwerk eigenlijk bij t2b's hoort. Bij t2a's zou het blauw tot de dakrand doorlopen en dus het dak alleen wit.
|
|||
|
|||
En op de site van K&K staat te lezen dat de bus 'optisch gerestaureerd is'. Met andere woorden: gewoon opnieuw gespoten?
We hebben al wel drie krasloten opengekrast, want ondanks de optische restauratie is het toch leuk om zo'n busje te winnen natuurlijk |