|
|||
|
|||
Jetta 2 tx 1.6diesel
EVENTUEEL te koop (wil daily luchtgekoeld gaan rijden deze zomer)
TE KOOP Jetta 2 TX 1.6 Diesel bouwjaar 1987 175 000 km (distributieriem is al vervangen) oerdegelijke en heel zuinige motor (5.8 a 6liter /100km) interieur in nieuwstaat exterieur ook in heel propere staat (dunne bumpers met chromé, zwarte wielbogen, matzwart dak) radio cassette speler Clarion 4 nieuwe banden Pirelli (2 weken geleden laten opleggen) compleet standaard Ideaal voor wie n propere en zuinige daily of projectje zoekt. komt gekeurd voor verkoop Prijs 2000 euro st_frederik@hotmail.com , 0472 55 95 21 , Alvast enkele foto's (wordt verkocht op standaard 13duims velgen met de nieuwe banden) |
|
||||
|
||||
Iemand een idee wat het ong. kost om dat ding op nederlands kenteken te krijgen?
|
||||
|
||||
Ik gok zo'n 400/500 euro.
Nette auto en km-stand voor een diesel
|
|||
|
|||
Prijs kan nog besproken worden dus nederlands kenteken is haalbaar
Kheb het liefst dat hij verkocht wordt aan een liefhebber ... |
|
||||
|
||||
Ik zou het allerliefst meteen weer 'n jetta hebben... Maarjah, er zijn vast meer liefhebbers die hem wel kunnen betalen
|
|||
|
|||
Quote:
Wat houdt je tegen ? :-) (staat alleen nog maar te koop op forums met liefhebbers ... niet op de grote 2dehands autoverkoopsites) |
|
||||
|
||||
Uit zijn tekst maak ik op, dat de prijs hem tegen houdt....en hij zal niet de enige zijn....
|
|
|||
|
|||
Prijs is nog wat bespreekbaar ... maar verwacht geen wonderen.
Je zal niet zo gauw meer n jetta2 vinden, in deze staat, MET een diesel, en minder dan 200 000 km ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Die wagen moet je houden, verwacht qua kopers ook geen wonderen namelijk. Jouw vraagprijs + invoerkosten = vento |
|
|||
|
|||
Up
|
|
||||
|
||||
Quote:
Rest de vraag of iemand een vento wil . Maar dan nog, heb een diesel met net 2 ton nu, en daar heb ik ook al redelijk veel geld aan gespendeerd, evenals de auto daarvoor. Gewoon geen geld voor
|
|||
|
|||
Up ....
Bod is ook welkom ... |
|
|||
|
|||
mooie jetta ...maar tja met een witte ........
|
|
|||
|
|||
Up ...
leuke ruil/inruil mogelijk |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi wit is niet lelijk . Leuke spaakwieltjes met zwart hart en 't is klaar
|
|||
|
|||
U vraagt ... wij draaien
|
|
|||
|
|||
Ondertussen 180 000 km op teller, draait als n klokje.
Maandag nog n klein onderhoud gehad in de garage. Vandaag naar de keuring geweest, en goedgekeurd ... dus zit terug keuring op voor n jaar. Doe n bod, staat echt in de weg nu. (oja, ondertussen met zwarte dunne bumpers, zonder chrome) |
|
||||
|
||||
Dat chrome was er volgens mij achteraf opgeplakt? Of zie ik dat verkeerd?
|
|
|||
|
|||
jetta
Quote:
hoi wat is je uiterste prijs??????? |