|
||||
|
||||
Quote:
daar zullen we zeker zijn laatste keer dat ik daar geweest ben waren we nog lid van Team Flykiller (grijze polo's) ik had toen zwart met wit haar heb nog met je staan praten... die andere jongen had toen een rode golf 2 gti met wittebrug reclame op de ruit en ik was met de kever van de zaak alacar kever... dus volgende keer komen we
|
||||
|
||||
zo we zijn lekker bezig geweest leuke foto's gemaakt weer...
|
||||
|
||||
Ik weet nog wel wie je bent hoor haha! Mooi rijtje aan VW's!!! Gaaf!
|
|
||||
|
||||
Gave bak man!! Die moet ik tijdens de meetings toch eens van dichterbij bekijken!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
kom gerust eens buurten Quote:
heb ik toch een indruk achtergelaten
|
||||
|
||||
of ik ben gewoon goed in het onthouden van namen en gezichten!
|
|
||||
|
||||
dat kan ok natuurlijk
|
||||
|
||||
Hele toffe ponton! Die zal ik vast wel eens zien rondrijden in de regio Delft/Y'burg/Nootdorp?
|
||||
|
||||
dat gaat helemaal goedkomen...
binnenkort gaat ie rondrijden vandaag is de taxateur geweest... hij is getaxeerd op € 4250,- dus das niet verkeerd... verzekerd is ie er ook al voor dus we kunnen gaan rijden...
|
||||
|
||||
Quote:
Aanstaande zondag op de VW Speed midwinter!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt helemaal :P als vervanger van de paarse Edition One g60
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk aan dat is het beter nieuws! |
|
|||
|
|||
Leuke aankoop ! Proficiat !
|
|
||||
|
||||
hey gave ponton man.
maar waarom zo lang wachten met verlagen, is een dagje werk maar een angst (hoogtevrees) minder. Ik heb vandaag de variant aan de voorkant een tandje hoger gezet (wilde de nieuwe eigenaar ) en ik was er wel een half uur mee bezig . Maar geniet nu maar eens van dat luchtgekoelde geluid achterin veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Zo afgelopen zondag naar de midwinter geweest van VWspeed... was de enige ponton daar volgens mij :P
Wel 2 karman ghia's, waarvan 1tje in supermooie nieuwstaat! Een cabriootje met rood leer erin... kwijlkwijlkwijl En wat betreft verder verlagen moeten er eerst andere bandjes op want deze lopen nu al aan met te ver insturen... En het geld voor nieuwe bandjes zit er 1, 2, 3 niet in want moet eerst het een en ander aan afgesteld en vervangen worden want de motor loopt gewoon bagger... Als ik bijvoorbeeld 50 rijd en moet gaan remmen voor een stoplicht en haal mijn voet van het gaspedaal af dan slaat ie gewoon af na een paar tellen... En hij stottert zo nu en dan en dan komen er zelfs vlammen uit de uitlaat Dus eerst maar ff naar Volksrepairs met dat ding om het een en andere te laten vervangen (nieuwe uitlaat, luchtfilterhuis) en afstellen. En laat hem dan ook gelijk daar keuren. Robert
|
||||
|
||||
Heb hem afgelopen zondag ook zien staan!
Gaaf gebakje hoor! veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
nette wagen Robert, leuk dat je weer wat hebt gevonden.
neem aan dat je je oude wagen ook op de meet hebt gezien ? succes ermee
|
||||
|
||||
He ro
gefeliciteerd met deze vette bak!
|
||||
|
||||
Heb hem afgelopen zondag ff bekeken maar dat ziet er erg lekker uit!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt, heb hem zien staan... staat weer te koop Stond naast de zilvere golf 1 van dezelfde eigenaar... dat is een 20vt met 380pk...