#1
|
||||
|
||||
wat kost dat???
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar wat het verlagen van een spijlbus zou gaan kosten. Ik ben benieuwd naar de kosten van verlaagde spindels, versmalde vooras (waarmee kan je lager?) en wat er zoal nodig is om hem achter te verlagen. Ik dacht dat er reductiekasten oid achter zitten. Ik heb ook ergens gelezen (ikdacht bij airkewld) dat ze fusees omboren oid.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen aan wat prijzen en andere informatie zodat ik mijn budget een beetje kan bepalen en of het misschien toch een t2a word.... Alvast heel hartelijk bedankt
__________________
na zonneschijn komt regen..... Last edited by manijack : 14-02-2007 at 18:41. |
#2
|
|||
|
|||
__________________
www.myspace.com/eyepatchrocks |
#3
|
||||
|
||||
Ik kan je wel een zeer mooi schroefsetje leveren.
maar dat is waarschijnlijk niet de bedoeling. |
#4
|
||||
|
||||
idd schroefsetje is wat lastig
En wat kieft en klok ermee te maken heeft begrijp ik niet helemaal, ze hebben hele leuke en enkele lage bussen staan en daar houd het dan ook een beetje op.......
__________________
na zonneschijn komt regen..... |
#5
|
||||
|
||||
slammed panel levert hele mooie verlaagde assen, en ook versmald.
ook hebben die dropped spindels. nu alleen het volgende probleem.. hoe kom je ermee in contact?? |
#6
|
||||
|
||||
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je even?!
__________________
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! |
#8
|
||||
|
||||
Mailen schijnt niet het probleem te zijn ..
Een antwoord |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
kieft en klok droppen ook spindels en hebben diverse voorassen.
__________________
www.myspace.com/eyepatchrocks |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Droppen zij T2b spindels? lijkt me sterk... denk eerder de T1 spindels. |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Maar daar gaat het hier toch ook om? Een antwoord krijgen van Slammedpanel is trouwens helemaal niet zo moeilijk. Ik kreeg dezefde dag al antwoord.
__________________
The UnDutchaBles |
#12
|
||||
|
||||
Ze zijn gevestigd in Bunschoten en zijn sowieso elke dinsdagavond in de shop.
Je krijgt er overigens altijd een lekker kopje koffie.
__________________
64 T1 13 wndw dlx wlkthrgh hardtop SNAP-360 - 1st drive in photostudio in Amersfoort DRIVE HYBRIDS, I NEED YOUR GAS !!! |
#13
|
||||
|
||||
maar wat zijn de gemiddelde kosten om een T2 op zn bek te gooien?
__________________
Quote:
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Aan de voorkant: Dropped spindels (vaste verlaging van zo'n 11 cm) voor een T2 kosten zo'n 500 euro. Alternatieven: een foksy adjuster voor de vooras (zo'n 100 euro) of rasterplaatjes (ongeveer 120 euro). Bij een foksy of rasterplaatjes heb je eventueel verlaagde schokbrekers nodig, maar ik weet niet precies wat die op het moment kosten. Je kan dropped spindels natuurlijk ook combineren met een foksy adjuster of rasterplaatjes als je hem echt helemaal op de grond wil leggen... Aan de achterkant: Eigenlijk geen bijkomende kosten, alleen de veerplaten een tandje (of 2...) verstellen. Eventueel schokbrekers. Volgens mij was dit het wel. Maarre... Ga/wil je een T2 kopuh?
__________________
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 28-02-2007 at 15:09. |
#15
|
||||
|
||||
Gisterenavond kwam ik dit tegen.
op deze aardige site. http://narrowedbeam.blogspot.com/ quanta costa: $ 325,00 ex verzendkosten Te koop bij: http://www.bus-boys.com/bbsusp.htm#boom Er is dus nog een andere mogelijkheid om je achterkant te verlagen behalve de tandjes en spring plates manier. Ehh, Alain. Ideetje voor McGyver??
__________________
Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
|
#16
|
||||
|
||||
Ik heb deze liggen voor de achterkant van mijn T2...
|
#17
|
||||
|
||||
Met hoeveel ga je daarmee naar beneden (en dan niet in km's )
En zijn ze even goed betaalbaar als de boomerang plates of gelukkig minder duur?
__________________
Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.
|