|
|||
|
|||
JOEPIE !!!!!!!!!!!!!!!!! de golf is eindelijk gespoten !!!!
vanavond vol goeie moed naar de spuiter gegaan en jawel hoor de golf is klaar !! hier even wat foto's voor de foto geile medemens ! en nadat ik mijn portomonee leeg gemaakt had de golf mee genomen naar de schuur ! zo de golf is eindelijk "thuis" !! vond het heel onwezelijk om de golf terug te hebben ! dit ivm met al die uren die hij bij de spuiter heeft gestaan ! laat maar horen wat jullie er van vinden !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
gewoon ff over de buitenkant heen gespritzt (met nadruk op het woord ff )... nog kostbaar zo?
|
|
||||
|
||||
Super kleurtje!
Succes ermee, gaat wel goedkomen denk! |
|
||||
|
||||
weer n golfje van de ondergang gered
|
|
||||
|
||||
mooi mooi , is dat weer in de originele kleur, of begin ik kleurendoof te worden?
|
||||
|
||||
super golfje buurman , weer lekker strak in de lak .
nu weer rustig aan opbouwen . Type 17 : is idd weer de orginele kleur .
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx! Weet ik dat toch nog alles goed met me is!
|
|||
|
|||
dank voor jullie reactie's !
het is idd de originele kleur dit omdat ik alleen de buitenkant heb laten spuiten ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit dat nieuwe kleurtje
Succes verder met de opbouw van je Einzer ! |
|
|||
|
|||
heb even een vraagje !?
de spuiter heeft de uitlaat van mijn golf aan bonken gereden toen hij van de trailer reed dus nu moet ik opzoek naar een ander dempertje ! krijg van hem geld voor een ori demper maar nu zit ik te denken aan een dempertje met een eindstukje wat een beetje omhoog staat !? heb ff de search gebruikt maar zie alleen maar topic's over sets van voor tot achter !? dus weet iemand een adres voor zo'n dempertje voor een leuk prijsje !? gr. Martijn foto's zijn ZEER welkom !!!!
|
||||
|
||||
Ziet er altijd prachtig uit wanneer
zo'n auto bij de spuiter vandaan komt Hoop m te zien dit jaar in Assen Veel succes en plezier met het opbouwen!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
jelmermm 16VT ff vragen, kan um net zo maken als je zelf wil EN is ook nog es niet zo vreselijk duur als bijv. een EPS.
|
|||
|
|||
gisteravond en eergisteravond bezig geweest met het verlagen van de polo maar kon het niet laten om even de gril er in te hangen !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
dat begint er weer steeds meer op te lijken.
|
||||
|
||||
nice color
kan k al een beetje zien hoe de jetta van mij eruit gaat zien. ben benieuwd naart eindresultaat,ziet er tot nu goed uit. johan |
|
|||
|
|||
ziet er echt super uit
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie's !!!!
opbouwen ga ik rustig aan doen want dan word het een stuk netter ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
neem de tijd, want zoals de duitsers zeggen "gut Ding wil weile haben".
|
||||
|
||||
Als ie maar voor 9 september klaar is
|
|
|||
|
|||
voor 9 september moet zeker lukken !!!!
maar ik heb ff een vraagje : na het ongeluk slingerde mijn rechtervoorwiel dus dacht ik dat mijn velg krom zou zijn !? maar nu de verbrede staaltjes onder johs zijn jetta zitten zegt hij dat het bij hem niet slingerd !? zou het kunnen dat mijn fusee stuk (of hoe noem je dat) krom is ?? en ben opzoek naar het stuk uitlaat tussen de midden demper en de eind demper van 1.5 jb ! gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 18-02-2007 at 20:03. |