Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 12-02-2007, 17:01
djeeke djeeke is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 28
Default

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
Als je een KKK K24 hebt zou ik die pakken, ze zijn sterker als de Garrett T3.
T3 of K24 is inderdaad de vraag ...
Ik lees elders wel dat de T3 sneller spoelt dan de KKK K24... K24 is dan weer blijkbaar sterker...
De druk van de K24 zou te regelen zijn via een imbusvijsje met borgmoer op de turbo, die van de T3 via een regelstangetje aan vacuumpotje...
Reply With Quote
  #22  
Old 16-02-2007, 14:38
djeeke djeeke is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 28
Default

Quote:
Originally Posted by djeeke
T3 of K24 is inderdaad de vraag ...
Ik lees elders wel dat de T3 sneller spoelt dan de KKK K24... K24 is dan weer blijkbaar sterker...
De druk van de K24 zou te regelen zijn via een imbusvijsje met borgmoer op de turbo, die van de T3 via een regelstangetje aan vacuumpotje...

Niemand buiten da BRT die een idee heeft?

Zal dan maar met de T3 proberen, die zit nog op de motor, is het minste werk en gezien hij (althans denk ik) ietsjes sneller spoelt heb ik ook dat voordeel mee.
Als BRT gelijk heeft en hij toch kapot gaat kan ik nog steeds de K24 erop zetten
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum