|
||||
|
||||
Van geloof af gestapt, Golf 3 gekauft
Het is een 92'er GT Special met 209dkm op de klok, historie volledig bekend Opties: CV met ab Electrisch schuif/kanteldak Stuurvernaggeling Parkeerbeugel Ynos radio/cd Heb altijd gezegd dat ik nooit een Golf 3 zou kopen maar deze kon ik niet laten staan voor het bedrag. Moeten 2 nieuwe voorbandjes op en 2 toplagers voor en dan ie technisch weer 100%
|
||||
|
||||
gefiliciteerd ermee ziet leuk uit,en daarbij het blijft een golf dus dat zit wel goed.En voor een goede prijs zou ik hem ook niet laten staan.
|
||||
|
||||
Is niet verkeerd, zijn leuke wagentjes die Golf 3 GT Special, heb er zelf ook een.
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Dennis met de Golf.....maar waarom heb je tegen de achterbumper gepiest????????
|
|
||||
|
||||
Dat is Prins geweest, Doberman die bij de boer woont... hij zeikt echt tegen iedere auto aan.
|
|||
|
|||
Leuk wagentje succes ermee.
|
||||
|
||||
Is idd een mooi wagentje, maar dat heeft hij altijd.. En btw, Prins is een dobberman met een hazelip die helemaal knetter gek is..
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker teveel bij jullie in die loods gezeten Dennis, leuke golf.....maarrrr wat is een parkeerbeugel ? Is dat een hulp die je uitklapt zodat je de stoep niet raakt met parkeren
|
||||
|
||||
Quote:
Trekhaak heb ik zo'n vermoeden van Ontopic: Nice golfje dit hoor, moet alleen nog paar dingetjes aangebeuren zoals ff zakken en leuk setje wielen misschien Twijfel ik ook niet aan bij jou Veel suc6 er rijplezier ermee ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou dat gaat niet gebeuren Ome Dennis heeft andere plannen
|
||||
|
||||
Hmmmmm...
|
|
||||
|
||||
Mijn witte golf is komen te overlijden dus ik moest een andere auto kopen omdat de GTI niet echt geschikt om dagelijks mee te karren, gezien ik binnenkort een leasebak krijg ga ik niet al te veel geld uitgeven aan deze wagen.
Verder rijd het echt zeer volwassen zo'n Golf 3, echt totaal geen vergelijking met een Golf 2.
|
||||
|
||||
mooie wagen, ik vind ze origineel zelfs al super mooi die golf 3 GT uitvoeringen
en die kleur hé SUPER ''dusty mauve'' succes der verder mee |
|
||||
|
||||
Quote:
kijk ff wat naar beneden en klaar. ps de witte lage caddy al gespot bij p.o.n |
|
||||
|
||||
Toffe auto
Wat voor steek heeft een G3 GT? 5x100 of 4x100?
|
||||
|
||||
Steek 4x100, wel schijven achter.
Quote:
|
||||
|
||||
Posted by limo-cruiser
heb je caddy gezien maar sinds vorige week ben ik niet meer werkzaam bij PAH, maar ik kom er wel elke dag langs omdat ik naar de zaak toe moet naast de Karwei oke dan |
|
||||
|
||||
Dit is Prins, de hond die tegen elke auto aan zeikt die er maar staat. Gelukkig geen choco-prins anders scheit ie je auto onder.