|
||||
|
||||
[FOTO'S]12e onderdelenbeurs te Mol (B)
12e onderdelenbeurs - Mol 2007
25 'Big size'-foto's en 1 bugland-wallpaper online :!: Foto's online op www.bugland.be |
|
||||
|
||||
FOTO´S, FOTO´S & FOTO´S!
Mijn foto's zijn ook weer online... het was iig weer erg gezellig!
En weer een score gedaan voor het project! Hier een paar fototjes, de rest (bijna 120 stuks) zijn weer te vinden op AirMighty.com Very nice! Nu deze ovaal echt op de grond ligt staan de velgen echt wel netjes! Deze vindt ik echt helemaal goed! Paar mooie line-upjes buiten: En de "swapmeet" was natuurlijk ook niet verkeerd: Bijna 120 foto's zijn te vinden op mijn website AirMighty.com ...enjoy!
|
||||
|
||||
Beter weer als vorig jaar iig!! Toen was het de hele dag regen en mist, dan ist best een eind rijden!
Deze is wel super!! Niet vanwege de sunvisor maar meer om de kleur/wielen/hoogte combo. Geen meer kiekjes?? Enne, Melbers zijn
|
||||
|
||||
he dat ijscobusje lijkt wel erg veel op dat busje van Borat
- NICE- |
|
||||
|
||||
Ook mijn foto's weer ff op de website gezet. Na een dagje slenteren toch nog wat leuke onderdelen gekocht!
Meer foto's op www.restolooker.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
aan het Juupke op de treeplank kan je al bijna zien van wie die is Dit is Don's nieuwe ride..........erg fraaie '67!! Stond alleen een beetje onhandig geparkeerd, waardoor je er geen goeie foto's van kon schieten Rest van de foto's staan ook online Hier wat teasers....de rest op www.volksaddiction.nl
|
||||
|
||||
Leuke foto's en mooi weer dit keer...toch heen moeten gaan dus..
Quote:
Zijn dit 15" zeker? Cool, zo zie je ze bijna nooit en zo duikt er de een na de andere set op... Friekjes bak komend seizoen ook op Melbers?
|
||||
|
||||
Zeg splitje kan je je PB box es leegmaken of reageren op mun mail?