|
||||
|
||||
Quote:
René (tiefleger)[/QUOTE] doen wat je zelf het mooiste vind |
|
||||
|
||||
Quote:
Doen wat je zelf het mooiste/beste vindt ik zal echter voor optie 2 gaan. Spreek je snel weer ____________________ MK1 vw haaksbergen |
|
|||
|
|||
ik vind rode achterlichten het mooiste bij joun auto staan.
groetjes! |
|
||||
|
||||
Nieuwe matjes en logo's
Th@nx voor de leuke reactie's en wijze raden
Goed ben ook weer met de auto bezig geweest. Ben samen met een maat van mij lampen gaan fixen in het rood. Hadden ze klaar en we waren toch niet helemaal tevreden over het eindresultaat. Dus dat proberen we nog een keertje over. Ze zullen volgende week wel hier te zien zijn Wordt het alsnog niet wat ga ik waarschijnlijk alsnog voor die grijs/zwartachtige. Vandaag 3 febr. ben ik met Maurizio (mauri_mk2) naar Sanspeed gereden om daar eens even wat leuk spul te bekijken Je weet hoe dat gaat.. We waren nog geen 2 tellen binnen en we moesten wat meenemen Goed ik moest toch nog van die lelijke heldere zijknippers af dus heb direct een setje wolfsburg logo'tjes gepakt. (btw niet de edition logo's maar van die van het o zo beroemde gebouw daar in wolfsburg ) Verder ook nog een nieuw mattensetje meegenomen wat ik erg netjes vind staan.. Hier een paar foto's van de aangeschafde delen: De matten: En hier 1 van de logo's: (niet echt superduidelijk maar heb je iig een idee ) Last edited by PJVL_G60 : 10-02-2007 at 18:40. |
|
||||
|
||||
Staat zeer netjes pj. Jammer dat je mij niet even had gezegt dat je naar sanspeed bent geweest, had ook nog een aantal dingen nodig. Maar goed dat moet nog maar even op zich wachten.
________________ MK1 vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
Als ik nog eens ga zal ik je meteen inlichten
|
|
||||
|
||||
Komt goed...
__________________ MK1 vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
Shootje met Maurizio.
Zondag samen met Maurizio (grado_mk2) rondje wezen toeren en ook een fotoshoot genomen onderweg. Aangezien we hier nogal fotogeil zijn heb ik er maar meteen goed wat opgezet
Helaas nog niet met de nieuwe achterlichten maar zodra ze erop zitten post ik het resultaat Goed hier dan de foto's: De boefjes tegenover mekaar Let niet op mijn einddemper Had hem toch nog ietsje beter moeten poetsen...doe je nix aan dat rotzand wat er opspat And last but not least !!! Groeten, Last edited by PJVL_G60 : 10-02-2007 at 18:44. |
|
|||
|
|||
Jow PJ,
De foto`s zijn mooi gelukt! Die matten zijn ook super, goed dat we ff na sandspeed zijn geweest haha! Nu op naar lichtevoorde.....heb er echt zin aan. Gr Mauri (mk2) _________________ VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
Gaat goedkomen, th@nx voor je reactie Mauri
|
|
||||
|
||||
Mooie foto's, ziet er weer netjes uit.
__________________ MK1 vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
mooie pics
je matjes helpen me eraan herinneren dat ik ook nog nieuwe matjes moet halen
|
|||
|
|||
Mooie wagens, en mooie fotos.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zekers mooie foto's Pj ziet er strak uit .
En de matjes zijn ook super. gr joey
|
|||
|
|||
Goed werk daar in Haaksbergen
Gaat helemaal goed komen!!! Morgen (vandaag) nog maar weer een keer na Sanspeed toe. Hopelijk nu niet weer voor een dichte deur!
|
||||
|
||||
ff bellen van te voren of ze open zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Th@nx Bob |
|
||||
|
||||
Daar was ik weer
De rode achterlichten zijn klaar en heb ze gisteravond gemonteerd en even snel een paar foto's geschoten. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Ben zeer te spreken over het eindresultaat ! Hier de foto's: (Let niet op al het zand dat op de auto zit, morgen wordt die weer gewassen ) En wat schuilt daar achter dat dooie boompje ?? Zal binnenkort iets duidelijkere foto's hebben maar zo heb je iig een klein beetje een idee. Laat maar horen wat jullie ervan vinden? Groeten, |
|
||||
|
||||
toch de rode maar gepakt ,
ziet er goed uit