|
||||
|
||||
zeer stoere auto!!! Erg mooi zo'n audi!
|
||||
|
||||
Doet me plezier zoveel goeie comments te lezen
Hij blijft natuurlijk zo origineel mogelijk, alleen een velgje en een verlaging zouden niet misstaan, alhoewel 'm zo ook bruut is !! Qua verzekeren valt 't goed mee, ik ga een oldtimerverzekering nemen (mogelijk bij auto's vanaf 25 jaar oud en toch niet gekeurd met O-platen), en dan valt 't heel goed mee ... grtz |
|
||||
|
||||
Zijn er verlagingssets voor kant en klaar ?
Veren alleen kan nooit een probleem zijn . |
|
||||
|
||||
DIkke voorkant! een project om te volgen dus!
|
|
||||
|
||||
Vette shit!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
Mooi man . Ik heb er zelf een vanaf vorig jaar september. Het rijdt echt super. Unieke auto. Erg zuinig op zijn. Ik vind hem in het grijs ook erg mooi. Heb zelf een groene. Binnen 3 maanden heb ik 10000km op de klok gezet, zonder een centje pijn. Geweldig. Ik hoop dat je er veel geluk mee hebt.
Veren is trouwens een klein probleem. Ik heb er nog geen verlagingsset voor gevonden, en van een type 44 passen alleen de voorveren denk ik. Een type 43 heeft geen mc Pherson poten achter. Ik rij zelf op Coupe S2 velgen. Het staat goed, maar ik ga toch weer voor origineel denk ik. Groeten Alan Last edited by Clifton : 02-02-2007 at 16:13. |
|
||||
|
||||
Echt een mooie bak... en al die luxe voor 1980... super!
Ik zou hem zeker origineel houden, misschien een beetje verlagen, meer niet. |
|
||||
|
||||
superauto..waarneer je hem verkoopt..give me a pm
|
|||
|
|||
Quote:
Marktplaats heeft nog wel 1 voor je http://auto.marktplaats.nl/audi/680...f4AbqFIsg%3D%3D |
|
||||
|
||||
Gister nog wat doorgedaan eraan samen met broertje ...
Radiator van de verwarming is vervangen, wat een k*twerkje!! Originele gaspedaal is truggeplaatst En heb een andere propere achterbumper klaar liggen voor erop ! Next, interieur kuisen met een waterstofzuiger, achterbumper monteren en naar de keuring ermee !!! Foto's volgen ... grtz |
|
||||
|
||||
De donderdag het interieur volledig gestript voor alles tegoei te kunnen kuisen (met waterstofzuiger/reiniger), en een paar nieuwe isolatiematjes gelegd omdat er sommige wat nat waren ...
Alles steekt er ondertussen terug in, interieur ruikt trug fris nu !! grtz |
|
||||
|
||||
Geen foto van het eindresultaat ?
|
|
||||
|
||||
Het was al donker toen zal deze week nog wat foto's maken ...
|
|
||||
|
||||
Sigarettenaansteker in de deur, nog nooit gezien.
|
||||
|
||||
Ziet er wel redelijk origineel uit....
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is het ook, alleen heb ik het nog nooit gezien, of het is me niet opgevallen.
|
||||
|
||||
Mooi zo'n US audi dan weet je bijna zeker dat die Full option is. Dit word ( is ) zeker n klassieker.
Tip: maak er geen pimpmobiel van met veel te grote wielen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Is een europese 200 hoor.
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, heb mn huiswerk niet goed gedaan, de US versie heet 5000 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ooit een mobiel van Tomkraft gezien met veel te grote wielen? Ik heb er wel vertrouwen in
|