|
||||
|
||||
Quote:
haha, wat niet!! Laag, dikke wielen, dikke motor
|
||||
|
||||
Quote:
Zoiets wordt het inderdaad wel ja Ik ga hem eerst helemaal bodyoff restaureren en tegelijk ook verlagen. Er komt een leuk getunede 1641 motor in, maar die is maar tijdelijk. Ik ben een 2110 aan het bouwen die erin moet komen. Maar die ligt even stil omdat ik nu eerst de kubel ga aanpakken. Over de velgen ben ik nog niet helemaal uit, in eerste instantie origineel staal in een leuke kleur, daarna misschien een set leuke lichtmetalen velgen (sprintstars ofzo) |
|
||||
|
||||
nog nooit eerder gepost vandaar. kubel van me broer. hij heeft hem al een paar jaar. toen hij hem kocht was hij knettertje hard op een paar hele kleine plekjes na. Top wagen!!
|
||||
|
||||
Quote:
foto's van de verbouwing? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben afgelopen zaterdag pas begonnen, maar was mijn fototoestel vergeten. Ga zaterdag as weer verder, zal dan even wat pics maken en een eigen topic starten |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ziet er goed uit wel effe een half meterje zakken!
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb weer iets anders gekocht .... vanmiddag even ophalen .... tipje van de sluier .....ik heb ze al ooit es gehad |
|
|||
|
|||
Quote:
Alleen waren ze toen in een iets andere staat . . . Hint 2 : het begint met een S . . . . . . ONTOPIC aub weer . . . ik begon net ideeen op te doen |
|
||||
|
||||
Zullen er vast al een paar van gepost zijn, maar heb geen zin om 5 pagina's door te kijken om te zien of er al eentje tussen staat :
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is de ex van Djoek toch
|
|||
|
|||
Idd
|
|
||||
|
||||
Kent of heeft hier iemand de GR-JL-98 ? Is een '79 er Kubel en heb haar zelf ingevoerd in 1993. Heb haar tot 1998 gehad en was toen legergroen, door mijzelf nog "gerold".
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||