#21
|
||||
|
||||
Quote:
HAHAHa, dat had ik nog niet eens gezien!
__________________
www.dub05.com |
#22
|
|||
|
|||
zeer mooie kleur, heeft wel wat weg van een toscane/fashionline golf 1 cabrio kleur
|
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, het heeft er wel van weg maar dat is het toch niet. Het is en toyota yaris kleur. Verder iedereen al bedankt voor de foto's gr ruud |
#24
|
||||
|
||||
Heb geen foto's maar wel het blad waar je toen in stond met de repo bij sixflags... super.
Maar die zul je zeker zelf ook wel hebben
__________________
|
#25
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, heb ik. In het duits en in het nederlands |
#26
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag het ook pas na een keer of 3 |
#27
|
||||
|
||||
Even weer on-topic
|
#28
|
||||
|
||||
Niemand meer iets op zijn computer staan van enkelle jaren geleden.
Per i-mail mag ook. gr ruud. |
#29
|
|||
|
|||
Ik had ook nog 1 op cd staan
|
#30
|
||||
|
||||
Ik zal straks nog ff kijken op de laptop van m'n pa, daar staat zowieso 1 foto van die van jou op!
__________________
Golf 1 GTI '83 Alpinweiss Golf 1 1100 '83 |
#31
|
||||
|
||||
Quote:
Hoeveel motoren heeft dat ding wel niet gehad....
__________________
Dodge RAM 1500 |
#32
|
||||
|
||||
Quote:
3 Motoren in 2 auto's met hetzelde uiterijk maar toch echt een ander kenteken.Het hele verhaal staat in het gti clubblad en Ruud heeft het hier ook ergens gepost. 1 x16v 1x vr6 1 x 20 vt Maar goed on topic. Ik heb er geen foto's meer van Ruud maar op de diverse clubpagina's is nog wel e.a te vinden lijkt me groet, |
#33
|
||||
|
||||
Ik zal nog ff verder zoeken
__________________
Golf 1 GTI '83 Alpinweiss Golf 1 1100 '83 |
#34
|
||||
|
||||
Ik had deze 2 nog:
Zeer mooie auto, waarbij "alles in balans is". Last edited by Alex : 17-02-2007 at 16:34. |
#36
|
|||
|
|||
zie ik het nou goed en heb je daar 3weg instelbare dempers opzitten? welk merk en type enzo is dat? heb je er iets meer info over?
|
#37
|
||||
|
||||
Deze 3 weg verstelbare dempers/struts zijn verstelbaar in dempingkracht bij de uitgaande slag (rebound).
Hierbij is het door de tweede verstelling mogelijk om de bump, (hoge snelheid) afzonderlijk van de rebound en ook de lage snelheid in de bump te verstellen. Rebound is verstelbaar doormiddel van het verdraaien van een knopje, aan het uiteinde van de zuiger stang. Hiervoor is het niet nodig om het systeem te demonteren. De bump (hoge snelheid) en low bump zijn te verstellen doormiddel van draaiknoppen op een reservoir dat gevult is met olie en stikstof, en doormiddel van een gewapende hydraulische slang verbonden is met de demper/strut. Door stikstof toe te voegen kun je de veerstijfheid ook regellen, zodat je niet voor straat en circuit andere veren hoeft te steken. En door de veer op te schroeven kun je natuurljk de rijhoogte bepalen. Deze dempers worden custommade gemaakt. Ook bovenschotels (topmount) met lager, dan al niet met camber en/of caster verstelling zijn leverbaar. Ze worden gemaakt in tilburg. bestellen kan bij mij gr ruud |
#38
|
|||
|
|||
vond deze net op vortex
Last edited by erwinvr6 : 05-03-2007 at 22:56. |
#39
|
||||
|
||||
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#40
|
||||
|
||||
had deze nog:
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |